Pinlig over morens udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
19 svar
5 synes godt om
5. marts 2014

Anonym trådstarter

Hvis jeres børn kom hjem, og sagde de var pinlige over hvordan i så ud? hvordan ville i så reagere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hvis jeres børn kom hjem, og sagde de var pinlige over hvordan i så ud? hvordan ville i så reagere?

Hvor gammel er dit barn?

og det kommer an på om det er fordi jeg er seksuelt udfordrende eller ligner en hippie... Hvis det er fordi jeg støder nogle ville jeg tage det til mig, var mit barn 'snobbet' kunne hun få af vide at hun kunne rende og hoppe 

Anmeld

5. marts 2014

Maja88

Anonym skriver:

Det kommer an på hvad og hvorfor.

Er det på grund af lille hår?? Overvægt.. altså ville reagere forskelligt på de forskellige grunde

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Hvor gammel er dit barn?

og det kommer an på om det er fordi jeg er seksuelt udfordrende eller ligner en hippie... Hvis det er fordi jeg støder nogle ville jeg tage det til mig, var mit barn 'snobbet' kunne hun få af vide at hun kunne rende og hoppe 

"Den" går i anden klasse.. Ser normal ud, tror jeg.. ikke udfordrende eller noget.. Bruger bare ikke meget tid på mig selv... 

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Det kommer an på hvad og hvorfor.

Er det på grund af lille hår?? Overvægt.. altså ville reagere forskelligt på de forskellige grunde

Hvis det nu bare var fordi du så ud som du gjorde? 

Anmeld

5. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

"Den" går i anden klasse.. Ser normal ud, tror jeg.. ikke udfordrende eller noget.. Bruger bare ikke meget tid på mig selv... 

Børn i den alder får tit den slags udtagelser udefra... altså omgivelserne.. især i 2 klasse har jeg bemærket...

blev der sagt hvad præcist der gør det pinligt?

Anmeld

5. marts 2014

Maja88

Anonym skriver:

Hvis det nu bare var fordi du så ud som du gjorde? 

Jamen de må jo komme med noget konkret..

Er jeg for tyk eller tynd...

R mit hår eller tøj ikke modekorrekt..

Anmeld

5. marts 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg sagde hun fordi jeg tog udgangspunkt i mig selv, og jeg har en satte 

Så syntes jeg ikke du skal tage det seriøst, så længe du går i bad og ikke er stødende burde dit barn ikke brokke sig 

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Børn i den alder får tit den slags udtagelser udefra... altså omgivelserne.. især i 2 klasse har jeg bemærket...

blev der sagt hvad præcist der gør det pinligt?

slet ikke  bare "jeg er så pinlig over dig"

jeg må ikke engang følge mit barn ind i klassen.. 

Anmeld

5. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Årh det ville jeg tage helt roligt. kender en pige i 2. klasse (kærestens kusine) hun synes ALT er pinligt. Lige fra at fortælle om skolen, til at pakke gaver op og ja alle hendes mors spørgsmål (helt basic dagligdags-ting) er bare SÅÅÅ pinligt.  hehe tør slet ikk tænke på hvordan det bliver i teenageårene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.