Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Hmm dumme dig Ej haha jeg må lede, plejer da at finde nogle fede sager ind imellem
Hmm dumme dig Ej haha jeg må lede, plejer da at finde nogle fede sager ind imellem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Hihi Elsker DBA, er derinde flere gange dagligt. Stolen er også derfra. Den hentede jeg idag.Elsker hele genbrugstanken
Hihi Elsker DBA, er derinde flere gange dagligt. Stolen er også derfra. Den hentede jeg idag.Elsker hele genbrugstanken
Ja jeg sidder også og kigger derinde flere gange om ugen
dorthemus skriver: Kender I dét når man bare ikke kan få armene ned over sit held? Jeg har længe været på udkig efter et skrivebord til Runa og fandt så endelig et med den lille finesse, at det har indbygget spejl og rum til "dullegrej"...hvor heldig har man lige lov at være? Grundig slibearbejde, syv lag maling og tre lag lak og så var jeg tilfreds.Runa ELSKER det
Kender I dét når man bare ikke kan få armene ned over sit held? Jeg har længe været på udkig efter et skrivebord til Runa og fandt så endelig et med den lille finesse, at det har indbygget spejl og rum til "dullegrej"...hvor heldig har man lige lov at være? Grundig slibearbejde, syv lag maling og tre lag lak og så var jeg tilfreds.Runa ELSKER det
wuaw..... sikke flot !!
Mega fedt!! Vh stine
Wow! Siger jeg bare
Lotus86 skriver: Hold op hvor er det bare super fint
Hold op hvor er det bare super fint
Mor til Ella skriver: Virkelig flot arbejde
Virkelig flot arbejde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128