Loppefund! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
29 svar
64 synes godt om
5. marts 2014

dorthemus

Kender I dét når man bare ikke kan få armene ned over sit held?
Jeg har længe været på udkig efter et skrivebord til Runa og fandt så endelig et med den lille finesse, at det har indbygget spejl og rum til "dullegrej"...hvor heldig har man lige lov at være?

Grundig slibearbejde, syv lag maling og tre lag lak og så var jeg tilfreds.
Runa ELSKER det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Kay

dorthemus skriver:

Jeg har længe været på udkig efter et skrivebord til Runa og fandt så endelig et med den lille finesse, at det har indbygget spejl og rum til "dullegrej"...hvor heldig har man lige lov at være?

Runa ELSKER det

nøøøj et fedt bord... havde det været mig havde jeg også måtte eje det... hvad gav du for det?? 

Anmeld

5. marts 2014

Frk.S

Hvor er det bare super fint.

Min mand fandt også et gammelt sminkebord, som han har brugt timevis på at sætte i stand, så jeg kunne få det i julegave. Det er bare så fint.

Anmeld

5. marts 2014

dorthemus

Kay skriver:

nøøøj et fedt bord... havde det været mig havde jeg også måtte eje det... hvad gav du for det?? 

600 kr.

Anmeld

5. marts 2014

dorthemus

Frk.S skriver:

Hvor er det bare super fint.

Min mand fandt også et gammelt sminkebord, som han har brugt timevis på at sætte i stand, så jeg kunne få det i julegave. Det er bare så fint.

Fedt

Anmeld

5. marts 2014

StudPsyk

dorthemus skriver:

Runa ELSKER det

Jeg tilbeder den jord du går på! Ej, seriøst, hold kæft det ser godt ud! Godt arbejde 

Anmeld

5. marts 2014

dorthemus

Janne T. skriver:

Jeg tilbeder den jord du går på! Ej, seriøst, hold kæft det ser godt ud! Godt arbejde 

Hahaha hvor er du sød, tak

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

Det er lige mig og super flot

Det er lidt spøjst for jeg tænkte lige på den anden dag at jeg ville lede efter noget lignede til Maria som et lille projekt. Hedder det noget specielt, børne sminkebord?

Anmeld

5. marts 2014

dorthemus

Laulund87 skriver:

Det er lige mig og super flot

Det er lidt spøjst for jeg tænkte lige på den anden dag at jeg ville lede efter noget lignede til Maria som et lille projekt. Hedder det noget specielt, børne sminkebord?

Ja ikke? Totalt tøset
Aner jeg ikke. Jeg ledte på den blå avis. Tror under børne skrivebord og så dukkede den frem...ku ikke tro mit held

Anmeld

5. marts 2014

Laulund87

dorthemus skriver:

Ja ikke? Totalt tøset
Aner jeg ikke. Jeg ledte på den blå avis. Tror under børne skrivebord og så dukkede den frem...ku ikke tro mit held

Hmm dumme dig Ej haha jeg må lede, plejer da at finde nogle fede sager ind imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.