Vægt under graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
14 svar
3 synes godt om
5. marts 2014

Vivienne

Hej piger,

Hvor meget tog I på under jeres graviditet?

Passede I på med hvad I spiste og trænede I?

Jeg er godt nok i starten af min første graviditet (7+2), og allerede nu frygter jeg at jeg tager meget på, da jeg lige for tiden kun kan tænke på mad. Vil gerne holde mig til 10-12 kg.

Har I nogle råd?

Knus,

S.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

E.J.mor.

Sakura skriver:

Hej piger,

Jeg er godt nok i starten af min første graviditet (7+2), og allerede nu frygter jeg at jeg tager meget på, da jeg lige for tiden kun kan tænke på mad. Vil gerne holde mig til 10-12 kg.

Har I nogle råd?

Knus,

S.

har taget 13.5 kg på indtil videre og er i uge 33,nej jeg passer ikke på hva jeg spiser. jeg ka ikke træne pga bækkenløsning,har jeg været sygemeldt med siden uge 12.

Anmeld

5. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Jeg har ædt som et svin med søde sager og pommes friter i begge graviditeter

1. graviditet tog jeg 5,7 kg på

2. graviditet tog jeg 6 kg på

Så jeg har nok bare været heldig

Anmeld

5. marts 2014

Mutti2B

Jeg spiste det jeg havde lyst til og trænede ikke. Jeg tog ca. 21 kg på men de er forlængst smidt igen. Nu vejer jeg 5 kg mindre end da jeg blev gravid og jeg spiser stadig hvad jeg har lyst til og træner heller ikke.

Anmeld

5. marts 2014

mrhl

Sakura skriver:

Hej piger,

Har I nogle råd?

Knus,

S.

Jeg tog 15 kg på. Spiste hvad jeg ville og trænede ikke. De første ti kg havde jeg tabt to uger efter fødslen og nu, tre måneder efter fødslen har jeg tabt i alt 17 kg.... Uden at træne eller tænke over kosten.

Anmeld

5. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har indtil videre taget 5 kg på og er i dag 24+2, og det uden at tænke specielt på kosten eller nogen træning overhovedet. - SÅ jeg er ret tilfreds

Anmeld

5. marts 2014

Michelle21

Jeg tog 1,5 kg på jeg tænkte ikke specielt over kosten, idag 3 uger efter fødslen har jeg smidt 15 kg uden og tænke på noget  

Anmeld

5. marts 2014

liten-mamma

Hej piger,

Har I nogle råd?

Knus,

S.

Jeg tog 3 kg på i min graviditet, fødte 38+3  

Tænkte over hvad jeg spiste, men var ikke hysterisk. 

Ja jeg spiste da usundt og slik osv, men ikke meget, for jeg ville ikke tage unødvendige kg på.

Allerede 14 dage efter havde jeg tabt mig 14 kg.

Anmeld

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

Spiste alt der passede mig første gang . Tog 17 kg på. Hoppede i normalt tøj lige efter fødslen. Havde en stor dreng. Jeg trænede ikke og spiste MEGET is. Jeg var nok heldig. Men spis sund og varieret, dyrk noget stille træning. Også tag det som det kommer. Jeg frygtede det meget, men det kunne alligevel ikke ses bagefter.

Anmeld

6. marts 2014

Vivienne

Kære piger,

Tusind tak for alle jeres input

Nu er jeg lidt mere rolig mht. vægten.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.