Jeg har lavet nyt 80ér-billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Mette Kaufmann skriver:[/småt][/f] Hmmmm... her kommer mit autentiske midt80'er look....... Hjemmeklippet kasserollefrisure og hjemmesyet velourdragt..... Det var mig i 1. klasse - oplagt mobbeoffer i dagens Danmark, men sådan så vi sgi allesammen ud dengang.... Mette, der lige har opdaget hvor sønnikes smilehuller kommer fra :$[/citat] mette...havde du altid boet i nr.sundby...hmmm, har jeg ikke spurgt dig om det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

Tynen

Lavede man egentlig arto-mund i 80érne?!

Trine - Der lige har opdaget at jeg har lavet en tro kopi af mine niecers mund

Anmeld

26. marts 2008

LouiseViola

Hej Trine Jeg tror også at Arto-munden fandtes i 80'erne, den hed bare noget andet;) - Louise

Anmeld

26. marts 2008

Nadi

Så har jeg lagt et autentisk 1987'er billede ind af min mor og jeg :D

Anmeld

26. marts 2008

Kaufie

Loggidut skriver:

mette...havde du altid boet i nr.sundby...hmmm, har jeg ikke spurgt dig om det før?

Nope - det har jeg ikke - er tilflytter:$

Boede i Suldrup ca 30 km syd for Aalborg i barndommen - og så en 4-5 år i Aalborg før jeg fandt lyset i Nr.sundby.....

Mette, der arbejder hårdt på at blive sundbynit

Anmeld

26. marts 2008

Lise

Hva' er en arto-mund??? (?) Ja, det er så såhn en trutmund, men hvorfor arto-mund? Er det noget man gør på sit profilbillede på Arto for at være læks og score? Lise :S

Anmeld

26. marts 2008

Nadi

Jeg tænkte lige præcis det samme ;)

Anmeld

26. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Hva' er en arto-mund??? (?) Ja, det er så såhn en trutmund, men hvorfor arto-mund? Er det noget man gør på sit profilbillede på Arto for at være læks og score? Lise :S[/citat] Jeg har ladet mig fortælle at det er sådan man figurerer på Arto - Og NEJ! Jeg er IKKE medlem derinde, Bacon! ;) Er det ikke classic piger i 12-13års alderen at sidde og trutte med munden?! Mine niecer gør det konstant :) Trine - Arto-wannabe!

Anmeld

26. marts 2008

Pia

I er sku for ømme tøser :)):)):))

kepp up the good work..

Loggidut. jeg tror sku jeg kan huske dig nu efter og have set dit 80 billede... skræmmende ikke ;)

Mvh Pia.

Anmeld

26. marts 2008

Loggidut

Pia skriver:

I er sku for ømme tøser :)):)):))

kepp up the good work..

Loggidut. jeg tror sku jeg kan huske dig nu efter og have set dit 80 billede... skræmmende ikke ;)

Mvh Pia.

jo for helvede...jeg er sindsyg bange hver gang jeg ser mit eget billede....ha ha....vildt skræmmende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.