Jeg har lavet nyt 80ér-billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

Tynen

Har smidt mit autentiske 87ér billede i mit fotoalbum!

Det tog herrelang tid at finde de helt rigtige farver!! Og Hubba-Bubbaen selvfølgelig :)
Min kæreste synes nu officelt at jeg er dybt latterlig!! :))

Trine - Nu imi-80ér

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

ivfmarie

uhhh, jeg glæder mig! Hvad laver Henrik og frue? Loggi er heller ikke gået igennem endnu. Mon de ligger og brækker sig af grin?

Marie - venter på et godt grin af Tun og Slog i 80-style!

Anmeld

26. marts 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Har smidt mit autentiske 87ér billede i mit fotoalbum!

Det tog herrelang tid at finde de helt rigtige farver!! Og Hubba-Bubbaen selvfølgelig :)
Min kæreste synes nu officelt at jeg er dybt latterlig!! :))

Trine - Nu imi-80ér

Du er perfekt!! Skal vi tage på disko og danse til "Tarzanboy" og drikke 7up...? (H)

Anmeld

26. marts 2008

Susan1978

eiii jeg må igang når jeg kommer hjem i aften...

Marie det pandehår rendte jeg seriøst rundt med.. i start 90érne.. :))

Anmeld

26. marts 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Susan1978 skriver:[/småt][/f] Marie det pandehår rendte jeg seriøst rundt med.. i start 90érne.. :))[/citat] osse mig :$ Stylet med føn og hårlak - [k]på samme tid[/k]. Det der er hul i ozonlaget, det har jeg altså en del af skylden i - jeg har sprayet SÅ meget hårlak at det kunne holde Frihedsgudindens hår i regnvejr! Glæder mig til at se 80'er-Susan!!

Anmeld

26. marts 2008

Tynen

Har lige valgt et andet - Synes ikke min makeup var kraftigt nok på det første :)

Har lavet et album med alle temapics i - Det er sgu en god ide vi har fundet på! :D

Trine - Der stadig glæder sig til pirates of the Babysite

Anmeld

26. marts 2008

Muffinmus

Ha ha....smuk Trine..:)
ja, jeg er også med på pirat temaet næste gang..lige sådan en eye patch....Jolly roger here we come

Anmeld

26. marts 2008

Kaufie

Hmmmm... her kommer mit autentiske midt80'er look....... Hjemmeklippet kasserollefrisure og hjemmesyet velourdragt..... Det var mig i 1. klasse - oplagt mobbeoffer i dagens Danmark, men sådan så vi sgi allesammen ud dengang.... Mette, der lige har opdaget hvor sønnikes smilehuller kommer fra :$

Anmeld

26. marts 2008

LouiseViola

Havde desværre ikke lige mulighed for at finde et autentisk billede frem, så har måtte lave et nyere et...
Here it goes!
- Louise (som med rød neglelak skal ned og hente Carl i vuggestuen :)) )

Anmeld

26. marts 2008

LouiseViola

Synes forresten, at man skal være iført rigtig meget blåøjenskygge, for at man bare skal kunne ane det på billedet:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.