Gryde til ovnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2014

lineog4

B&J skriver:

Hvad for en gryde bruger i til ovnen???

Jeg vil jo vildt gerne have den super fede Le Creuset 

men pengene er der ikke lige så kan man bruge en anden???

for vil gerne prøve det super lækre brød i ovnen, og vil helst ikke bruge min stegeso er bange for den springer

Har en le creuset, men ellers har de en tilsvarende i IKEA - den er præcis lige så god (min mor har den). Den er desværre lige steget i pris, men er stadig billigere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Morigen

Hvad for en gryde bruger i til ovnen???

Jeg vil jo vildt gerne have den super fede Le Creuset 

men pengene er der ikke lige så kan man bruge en anden???

for vil gerne prøve det super lækre brød i ovnen, og vil helst ikke bruge min stegeso er bange for den springer

Kop og Kande har faktisk tilbud på Le creuset støbejernsgryder til ovnen i den her uge.. Den helt store er sat ned til 1299,- og den på 4,2 l er sat ned til 899 ( garantien på dem er livstid)

Men stegesoen (hvis det er le creuset) den kan tåle op til 260 grader i ovnen, og maden bliver super lækker i den  du skal bare huske at den skal være varm og der enten skal være drysset solsikkekerner eller havregryn i, inden du putter dejen i, ellers sidder brødet fast i stegesoen (har prøvet det )

Anmeld

5. marts 2014

SjeBets

jeg bruger mine scanpan gryder i ovnen det fungere fint

Anmeld

5. marts 2014

B&J

Morigen skriver:

Kop og Kande har faktisk tilbud på Le creuset støbejernsgryder til ovnen i den her uge.. Den helt store er sat ned til 1299,- og den på 4,2 l er sat ned til 899 ( garantien på dem er livstid)

Men stegesoen (hvis det er le creuset) den kan tåle op til 260 grader i ovnen, og maden bliver super lækker i den  du skal bare huske at den skal være varm og der enten skal være drysset solsikkekerner eller havregryn i, inden du putter dejen i, ellers sidder brødet fast i stegesoen (har prøvet det )

Jaap har set det men 800kr er meget i min verden men det er en alm stegeso i ler 

Anmeld

5. marts 2014

B&J

SjeBets skriver:

jeg bruger mine scanpan gryder i ovnen det fungere fint

Sejt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.