Gryde til ovnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
14 svar
4 synes godt om
4. marts 2014

B&J

Hvad for en gryde bruger i til ovnen???

Jeg vil jo vildt gerne have den super fede Le Creuset 

men pengene er der ikke lige så kan man bruge en anden???

for vil gerne prøve det super lækre brød i ovnen, og vil helst ikke bruge min stegeso er bange for den springer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

stjernehimmel

Jeg har en billig stegeso i glas fra føtex tror jeg gav 50 kr.. den har været inde for fuld blus.... uden der er sket noget :-D

Anmeld

4. marts 2014

B&J

stjernehimmel skriver:

Jeg har en billig stegeso i glas fra føtex tror jeg gav 50 kr.. den har været inde for fuld blus.... uden der er sket noget :-D

ej du siger sku da noget jeg har da også en i glas mon ikke den kan klare det ej godt du lige kunne vække min lille hjerne der har været på hårdt arbejde hele dagen

Anmeld

4. marts 2014

stjernehimmel

B&J skriver:

ej du siger sku da noget jeg har da også en i glas mon ikke den kan klare det ej godt du lige kunne vække min lille hjerne der har været på hårdt arbejde hele dagen

Hihi.....

Kender det ;-) jeg har tilpas mange dobbeltgænger i mine køkkenskabe, fordi jeg glemmer jeg har div ting hihi

Anmeld

4. marts 2014

B&J

stjernehimmel skriver:

Hihi.....

Kender det ;-) jeg har tilpas mange dobbeltgænger i mine køkkenskabe, fordi jeg glemmer jeg har div ting hihi

Jamen jeg skal bare i gang så ingen pjat med mig nu har jeg jo skålen med låg

Anmeld

4. marts 2014

stjernehimmel

B&J skriver:

Jamen jeg skal bare i gang så ingen pjat med mig nu har jeg jo skålen med låg

hihi go fornøjelse 

Anmeld

4. marts 2014

B&J

hihi go fornøjelse 

Ihhh Mange tak hvad er dit fif for den ikke sidder fast i gryden / fad er bange for den kan finde på det

Anmeld

4. marts 2014

stjernehimmel

stjernehimmel skriver:

hihi go fornøjelse 

Godt med mel...

ellers har jeg været RIGTIG glad for den spray man kan få til at smører forme osv med :-)

Jeg tror faktisk jeg ville bruge begge dele nu jeg tænker over det..... faktisk har jeg aldrig haft besvær med at få noget af, heller ikke div rester når jeg har brugt den spray 

Anmeld

4. marts 2014

B&J

stjernehimmel skriver:

Godt med mel...

ellers har jeg været RIGTIG glad for den spray man kan få til at smører forme osv med :-)

Jeg tror faktisk jeg ville bruge begge dele nu jeg tænker over det..... faktisk har jeg aldrig haft besvær med at få noget af, heller ikke div rester når jeg har brugt den spray 

Fantastisk ud og have fadt i en spray mange mange tak

Anmeld

4. marts 2014

stjernehimmel

B&J skriver:

Fantastisk ud og have fadt i en spray mange mange tak

Så lidt :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.