Så kom lillesøster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

-Milla-

tine1985 skriver:

Hvor bestiller man lige sådan en fødsel?? Gerne med start i morgen kl 11-12 stykker 

Ja, det kunne være dejligt, hvis man kunne det.
Hvor langt er du og er det første barn?
Troede egentlig det ville være svært at overgå min første fødsel, som var god- tænkte det kan vel næsten kun blive dårligere, som dem der første gang har haft hårde fødsler næsten kun kan få bedre og nemmere næste gang, men nej. ??

Anmeld

4. marts 2014

-Milla-

Tusind tak for alle jeres dejlige lykønskninger.

Anmeld

4. marts 2014

-Milla-

tine1985 skriver:

Hvor bestiller man lige sådan en fødsel?? Gerne med start i morgen kl 11-12 stykker 

Hov ku lige se at det også er din nr. 2, en lillebror, hvor skønt!
Sender lidt god karma afsted og håber på du får en god fødsel snarest.

Anmeld

5. marts 2014

Babydrøm

-Milla- skriver:

I søndags kom lillesøster ud til os med raketfart.
Mit vand gik/begyndte at sive 00.25 og jeg ringeded til fg.
De ville egentlig gerne have, at jeg blev hjemme lidt længere, da veerne ikke var så slemme og regelmæssige.
Jeg sagde dog at jeg ville føle mig mest tryg ved at komme ind, da min første fødsel gik stærkt, og det var så ok.
Vi ankom til fødemodtagelsen kl. 01.00. Selvom veerne ikke var så kraftige og regelmæssige var jeg 5 cm åben.
Blev tilbudt klyx for at sætte mere gang i veerne.
Kl. 02.00 gik vi mod fødestuen. Veerne var taget lidt til, og da jeg var på toilettet følte jeg pressetrang. Kom hurtigt ind på stuen og op i sengen igen.
Min kæreste fik fat på jm, som tjekkede mig og sagde at kroppen var klar, så ved næste ve skulle jeg gøre som kroppen ville.
Kl.02.15 efter 2-3 presseveer kom prinsessen ud i supermanstil med armen oppe over hovedet, kun 10 min. Efter vi var ankommet på stuen.
Jm var positivt overrasket over, hvor stærkt og godt det var gået, de nåede ikke at gøre noget klar på stuen, men måtte bare tage imod
Hun sagde hun ikke havde oplevet en så god og hurtig fødsel før og hun havde alligevel været med til en del.
Selvom det gik så hurtigt var det en rigtig god fødsel, hvor jeg under hele forløbet var "tilstede" og havde god kontrol.
Lillesøster var et lille nips på 49cm og 2935 g, født 11 dage før termin præcis, som storebror.

Til sidst lidt billeder:
Mavebillede fra dagen 38+3
Lillepigen
Søskendekærlighed.

Stort tillykke lyder som en skøn fødsel og skønne billeder

Anmeld

5. marts 2014

tine1985

-Milla- skriver:

Ja, det kunne være dejligt, hvis man kunne det.
Hvor langt er du og er det første barn?
Troede egentlig det ville være svært at overgå min første fødsel, som var god- tænkte det kan vel næsten kun blive dårligere, som dem der første gang har haft hårde fødsler næsten kun kan få bedre og nemmere næste gang, men nej. ??

Jeg er 39+5 med mit andet barn Fødslen med den første startede 39+5 om aftenen og varede 19 timer, så jeg fødste næste eftermiddag. Så har da en lille forventning om at det går lidt hurtigere denne gang Men synes nu din fødsel lyder som lidt af en drømmefødsel, som jeg ikke vil sætte næsen op efter  

Anmeld

5. marts 2014

Mathilde

-Milla- skriver:

Mange tak.

Sådan tror jeg næsten også jm så på det.
Hun sagde, at det virkede som om jeg havde prøvet det masser af gange før, og at jeg måtte have en høj smertetærskel eller bare være "født til at føde børn" hehe

Det er jo fantastisk. Det er så vigtigt at have en god fødselsoplevelse

Anmeld

5. marts 2014

Lotus86

Hun er bare så fin, og det er altså helt vildt så meget hun ligner Oscar på det billede

Anmeld

5. marts 2014

Happiness

Stort tillykke med lillesøster!

Anmeld

5. marts 2014

GUSO

Stort tillykke <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.