I søndags kom lillesøster ud til os med raketfart.
Mit vand gik/begyndte at sive 00.25 og jeg ringeded til fg.
De ville egentlig gerne have, at jeg blev hjemme lidt længere, da veerne ikke var så slemme og regelmæssige.
Jeg sagde dog at jeg ville føle mig mest tryg ved at komme ind, da min første fødsel gik stærkt, og det var så ok.
Vi ankom til fødemodtagelsen kl. 01.00. Selvom veerne ikke var så kraftige og regelmæssige var jeg 5 cm åben.
Blev tilbudt klyx for at sætte mere gang i veerne.
Kl. 02.00 gik vi mod fødestuen. Veerne var taget lidt til, og da jeg var på toilettet følte jeg pressetrang. Kom hurtigt ind på stuen og op i sengen igen.
Min kæreste fik fat på jm, som tjekkede mig og sagde at kroppen var klar, så ved næste ve skulle jeg gøre som kroppen ville.
Kl.02.15 efter 2-3 presseveer kom prinsessen ud i supermanstil med armen oppe over hovedet, kun 10 min. Efter vi var ankommet på stuen.
Jm var positivt overrasket over, hvor stærkt og godt det var gået, de nåede ikke at gøre noget klar på stuen, men måtte bare tage imod
Hun sagde hun ikke havde oplevet en så god og hurtig fødsel før og hun havde alligevel været med til en del.
Selvom det gik så hurtigt var det en rigtig god fødsel, hvor jeg under hele forløbet var "tilstede" og havde god kontrol.
Lillesøster var et lille nips på 49cm og 2935 g, født 11 dage før termin præcis, som storebror.

Til sidst lidt billeder:
Mavebillede fra dagen 38+3
Lillepigen
Søskendekærlighed.