Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
22 svar
4 synes godt om
4. marts 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den uddannelse jeg gerne vil starte på starter 2 maj og vi har fået dagplejeplads den 1 maj men så når jeg jo ikke og kører mit barn ind ellers starter de først igen til september åh Gud ved ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

Sagen er den uddannelse jeg gerne vil starte på starter 2 maj og vi har fået dagplejeplads den 1 maj men så når jeg jo ikke og kører mit barn ind ellers starter de først igen til september åh Gud ved ikke hvad jeg skal gøre

Jeg ville vente med at starte til september, det andet mener jeg ikke man kan byde ens barn

Det er vigtigere at få en ordentlig indkøring...

Anmeld

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Snak med uddannelsestedet og forklar. De første dage er vel sådan noget stille og roligt.

Snak med dagplejeren

Anmeld

4. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad laver faren? Kunne han evt tage en uge fri til indkøring? 

Anmeld

4. marts 2014

lineog4

Kunne far ikke køre ind eller en bedste....

Anmeld

4. marts 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Kan I ikke køre ham/hende ind så han er klar til 1. maj?

Min dreng begynder d. 1. april (jeg har studeret hjemmefra indtil nu) og han kommer til at blive kørt ind et par uger før sådan at han kan afleveres problemfrit pr. d. 1.

Måske en mulighed, snak med VS (:

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg ville vente med at starte til september, det andet mener jeg ikke man kan byde ens barn

Det er vigtigere at få en ordentlig indkøring...

Ja synes bare der er så længe til september men synes heller ikke jeg kan byde ham det andet når han er så morsyg

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Snak med uddannelsestedet og forklar. De første dage er vel sådan noget stille og roligt.

Snak med dagplejeren

Ja må prøve ellers må jeg jo nok bare vente til september

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hvad laver faren? Kunne han evt tage en uge fri til indkøring? 

Det kan han desværre ikke nej. Han har næsten lige fået nyt arbejde og det er ham der står for det hele der hvor han går

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Kunne far ikke køre ind eller en bedste....

Desværre ikke han har lige fået nyt arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.