Kan i anbefale en af disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2014

oktober2014

Udover prisen, er jeg dog også helt vildt med Bassons udseende, synes de har nogle vildt flotte vogne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Chevro

oktober2014 skriver:

Jeg kender godt til Odder, og ville også rigtig gerne have en Odder, men her er det forældrene der har valgt at give barnevogn - og min far snakkede om at købe en brugt på DBA, men må indrømme at lige præcis barnevognen (møbler, tøj osv har jeg det ikke sådan med? Ved ikke hvorfor?) - men barnevognen skal være ny når det er mit første barn  Så måtte se i øjnene at de gamle ikke ville give hvad en odder koster, og finde et mere realistisk budget hehe.

Det var da også super sødt af dem! ??

Ja så er det jo at finde noget de mener er rigtigt også (:

Hehe ?? Jeg har det sådan med ALT! Køber ikke brugt! ??

Anmeld

4. marts 2014

Chevro

Chevro skriver:

Det var da også super sødt af dem! ??

Ja så er det jo at finde noget de mener er rigtigt også (:

Hehe ?? Jeg har det sådan med ALT! Køber ikke brugt! ??

?? Skulle så være smileys

Anmeld

5. marts 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har en Basson Nordic Lux, som jeg indtil videre er rigtig godt tilfreds med. Vi har ikke haft den så længe, så jeg kan ikke sige, hvor slidstærk den er.

Jeg er en stor fan af svingbare hjul, og skal man gå et sted, hvor svingbare hjul er en ulempe, kan de jo bare låses, og så fungerer vognen ligesom en vogn uden de svingbare hjul.

Anmeld

5. marts 2014

Chris86

Nu der en der nævner, at lufthjul er st foretrække....
Der er jeg uening... Det kommer an på hvor i skal køre med den
Har en svigerinde der har en med lufthjul, som hele tiden skal luft i og også er punkteret (vores ekstra med lufthjul skal også konstant fyldes luft i)...
Vi har en med gummihjul, da vi bor på landet og lufthjul ikke ville holde i længden... Og må ærligt indrømme at jeg ik kan "mærke" forskel som sådan....

Anmeld

6. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Jeg ville vælge den med svinghjul hvis jeg var dig. Ikke fordi jeg lige har forstand på disse to modeller, men fordi jeg selv foretrækker svinghjul (har selv lige købt en Emmaljunga Edge Duo Combi til mit første barn, der kommer til juni). 

Jeg ville absoulut have en med svinghjul, da jeg bor i Århus Centrum, og derfor har jeg en idé om at det er rart at kunne svinge udenom alle de mennesker. 
- Hvis jeg var dig ville jeg tage ud til en forhandler og prøve mig lidt frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.