Kan i anbefale en af disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
15 svar
1 synes godt om
4. marts 2014

oktober2014

Kan i anbefale en af disse to barnevogne? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

L&V

oktober2014 skriver:

Vi har en scania til vores den store og har været mega glad for den. det er godt nok en rikke mai model men alligevel.. vi er meget gladere for den end vores odder og vi havde en emmaljunga og den røg hurtigt ud. så super vogn med gode gadgets

Anmeld

4. marts 2014

Pigent

oktober2014 skriver:

Jeg kender nogen der havde Scandia og det var en fin og god barnevogn til prisen
Den anden kender jeg ikke, men synes Basson Grande barnevogn virker stor og tung den en gang jeg kørte med den

Anmeld

4. marts 2014

AnthonsMor

Pigent skriver:

Jeg kender nogen der havde Scandia og det var en fin og god barnevogn til prisen
Den anden kender jeg ikke, men synes Basson Grande barnevogn virker stor og tung den en gang jeg kørte med den

Men det er ikke en Grande på billedet

TS!: Jeg tror umiddelbart basson'en vil være nemmest at køre med når den har svingbare hjul

Anmeld

4. marts 2014

Pigent

AnthonsMor skriver:

Men det er ikke en Grande på billedet

TS!: Jeg tror umiddelbart basson'en vil være nemmest at køre med når den har svingbare hjul

Det ved jeg godt, men kassen er næsten den samme på grande og synes den er stor

Anmeld

4. marts 2014

modesty

Den helt store forskel på de to modeller er hjulene. Den ene har faste gummihjul, den anden har svingbare lufthjul. Jeg ville til hver en tid vælge lufthjul. Det er SÅ meget rarere at køre med. Men man kan sikkert også få lufthjul til Scandiaen.

M.h.t. om det skal være svingbare eller ej, har jeg haft vogne med både og, og der er fordele og ulemper ved begge. Fordel ved svinghjul er at de er supernemme at manøvrere. Fordele ved fast hjul er at man kan skubbe dem frem med maven mens man bruger sine hænder til at holde mad og drikke, mobil eller whatever, hahah! Og det er rart med en lille baby at have hænderne fri til diverse når bebs sover.

Jeg har hørt godt om både Basson og Scandia.

Du går ikke galt i byen med nogle af dem (jo, med gummihjul). Jeg ville finde en forhandler og høre om ikke jeg kunne få lov at trille en lille tur med dem begge. Man ved først rigtigt hvordan det føles når man står med vognen i hånden.

Anmeld

4. marts 2014

AnthonsMor

Pigent skriver:

Det ved jeg godt, men kassen er næsten den samme på grande og synes den er stor

Det synes jeg jo er en fordel - så kan den bruges længere

Anmeld

4. marts 2014

oktober2014

modesty skriver:

Den helt store forskel på de to modeller er hjulene. Den ene har faste gummihjul, den anden har svingbare lufthjul. Jeg ville til hver en tid vælge lufthjul. Det er SÅ meget rarere at køre med. Men man kan sikkert også få lufthjul til Scandiaen.

M.h.t. om det skal være svingbare eller ej, har jeg haft vogne med både og, og der er fordele og ulemper ved begge. Fordel ved svinghjul er at de er supernemme at manøvrere. Fordele ved fast hjul er at man kan skubbe dem frem med maven mens man bruger sine hænder til at holde mad og drikke, mobil eller whatever, hahah! Og det er rart med en lille baby at have hænderne fri til diverse når bebs sover.

Jeg har hørt godt om både Basson og Scandia.

Du går ikke galt i byen med nogle af dem (jo, med gummihjul). Jeg ville finde en forhandler og høre om ikke jeg kunne få lov at trille en lille tur med dem begge. Man ved først rigtigt hvordan det føles når man står med vognen i hånden.

Det var et dejligt svar, det med at trille en lille tur, tror jeg at jeg vil gøre - tak! ��

Anmeld

4. marts 2014

Chevro

oktober2014 skriver:

Kender desværre ikke til disse mærker/vogne :-)

Vi har en Odder Zip, men det er desværre også en anden pris :/

Den har nemlig været rigtig god :-) og solid. Kan nemt få to børn mere, og bruge samme barnevogn.

Anmeld

4. marts 2014

oktober2014

Chevro skriver:

Kender desværre ikke til disse mærker/vogne :-)

Vi har en Odder Zip, men det er desværre også en anden pris :/

Den har nemlig været rigtig god :-) og solid. Kan nemt få to børn mere, og bruge samme barnevogn.

Jeg kender godt til Odder, og ville også rigtig gerne have en Odder, men her er det forældrene der har valgt at give barnevogn - og min far snakkede om at købe en brugt på DBA, men må indrømme at lige præcis barnevognen (møbler, tøj osv har jeg det ikke sådan med? Ved ikke hvorfor?) - men barnevognen skal være ny når det er mit første barn  Så måtte se i øjnene at de gamle ikke ville give hvad en odder koster, og finde et mere realistisk budget hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.