tiden der går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

Niikita skriver:

Melina

Et navn jeg synes godt om. må se hvad manden siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

pussekat

Anitta Kristiansen skriver:

nu er der kun 131 dage tilbage til termin. snart kun 4 måneder. tiden går stærkt og snart er vi 4 her hjemme, 6 med vores dyr. jeg har kun 47 skoledage tilbage før læseferien starter. lige som jeg går på barsel begynder manden på skolebænken igen. og den kommende storebror skal begynde i børnehave.

Fandt ud af det var en lille pige inde i maven så er også nogle ting jeg lige skal omstille, da jeg altid har været van til drengebørn. (har passet mange børn, men gik først op for mig at jeg aldrig havde passet piger, før jeg fandt ud af, at det var en pige) Det bliver lidt sjovt. jeg lavede noget pynt til min søns barnedåb og regner da med at lave dem igen til lille pigen dog i 'pigefarver'. (billede neden under).

da vi hellere ikke har nået at få bygget til, og vi ikke har det store børneværelse skal vi også bytte om så de får et stort værelse med masser af plads. så her hjemme er der nok at se til lige i tiden. så selvom tiden føles lang så er det pludselig lige om lidt hun kommer.

vi har ikke kunne bestemme med navn, storebror hedder Magnus og vi har snakket om et navn der starter med M, da kæresten og hans søskende starter alle med c, så en lille sjov tradition at køre videre. så i er velkommen til at komme med forslag
også lige lidt billeder.

hejsa
tillykke med lille pige og jeg er elsker navn EMMA og det kom sig af jeg synde EMMA i årgang 0 er så sød

Anmeld

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

pussekat skriver:

hejsa
tillykke med lille pige og jeg er elsker navn EMMA og det kom sig af jeg synde EMMA i årgang 0 er så sød

Elsker selv navnet Emma eller gør vi begge, bliver også det hvis ikke vi finder et navn med m som lige passer helt rigtigt til hende. og mange tak

Anmeld

5. marts 2014

M&J87

Marina er et smukt navn :-)

Anmeld

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

M&J87 skriver:

Marina er et smukt navn :-)

Ja men nu arbejder manden og meget familie inde for søværnet så tror måske jeg synes navnet kommer lidt for tæt på. Men ellers mange tak for forslag

Anmeld

5. marts 2014

fo82

Marika melanie mie mia Mette Maren mira merethe 

melina er for mig navnet på en hest :-D (nok fordi jeg har tilredet en sød haflinger der hed melina) 

Anmeld

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

fo82 skriver:

Marika melanie mie mia Mette Maren mira merethe 

melina er for mig navnet på en hest :-D (nok fordi jeg har tilredet en sød haflinger der hed melina) 

Det sjovt som man forbinder nogle navne med noget bestemt. kender desværre flere med mange af de navne du har skrevet. Alle vælger noget med m. Dem vi kender som lige har fået børn har givet navne med m. Og det samme med mange i familien.

Anmeld

5. marts 2014

VIPpigen

Jeg er i omvendt situation. Jeg skal omvendes til at skifte ble på lillebror, jeg har kun skiftet en ble på en dreng før, hvertfald inden for de sidste 12 år... Vi har vores datter på 3 år, som startede i børnehave i november...

Navne... Hmm, hvis du nu vælger navnet Lilje, så har jeg stofbleer, og savlesmække med navn på, som jeg gerne vil have solgt... Det er bare noget sværere at sælge ting med navn på, end alm tøj

Anmeld

5. marts 2014

Anitta Kristiansen

VIPpigen skriver:

Jeg er i omvendt situation. Jeg skal omvendes til at skifte ble på lillebror, jeg har kun skiftet en ble på en dreng før, hvertfald inden for de sidste 12 år... Vi har vores datter på 3 år, som startede i børnehave i november...

Navne... Hmm, hvis du nu vælger navnet Lilje, så har jeg stofbleer, og savlesmække med navn på, som jeg gerne vil have solgt... Det er bare noget sværere at sælge ting med navn på, end alm tøj

Det er lidt underligt at vende sig til. Er rigtig glad for at jeg også får pige, men virker så underligt, nu er jeg så Van til biler og det, så er underligt at tænke at det nok ikke er sådan med hende
Ja er nok ikke let det med navn på, men er da også hyggeligt at gemme noget af det. vi har første sæt tøj, og andre småting som bliver gemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.