tiden der går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
18 svar
9 synes godt om
3. marts 2014

Anitta Kristiansen

nu er der kun 131 dage tilbage til termin. snart kun 4 måneder. tiden går stærkt og snart er vi 4 her hjemme, 6 med vores dyr. jeg har kun 47 skoledage tilbage før læseferien starter. lige som jeg går på barsel begynder manden på skolebænken igen. og den kommende storebror skal begynde i børnehave.

Fandt ud af det var en lille pige inde i maven så er også nogle ting jeg lige skal omstille, da jeg altid har været van til drengebørn. (har passet mange børn, men gik først op for mig at jeg aldrig havde passet piger, før jeg fandt ud af, at det var en pige) Det bliver lidt sjovt. jeg lavede noget pynt til min søns barnedåb og regner da med at lave dem igen til lille pigen dog i 'pigefarver'. (billede neden under).

da vi hellere ikke har nået at få bygget til, og vi ikke har det store børneværelse skal vi også bytte om så de får et stort værelse med masser af plads. så her hjemme er der nok at se til lige i tiden. så selvom tiden føles lang så er det pludselig lige om lidt hun kommer.

vi har ikke kunne bestemme med navn, storebror hedder Magnus og vi har snakket om et navn der starter med M, da kæresten og hans søskende starter alle med c, så en lille sjov tradition at køre videre. så i er velkommen til at komme med forslag
også lige lidt billeder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Anitta Kristiansen

Ingen der har et muligt forslag til navn eller har jeg bare skrevet for meget så ingen gider at læse?

Anmeld

4. marts 2014

lineog4

Er vild med Mona. 

Men kan også lide Maya, Mia, Malia

Anmeld

4. marts 2014

Anitta Kristiansen

lineog4 skriver:

Er vild med Mona. 

Men kan også lide Maya, Mia, Malia

Malia har jeg ikke hørt før men kan jeg godt lide. vi har snakket lidt men der er intet vi helt kan blive enige om.

Anmeld

4. marts 2014

Noahmor

Martha eller Mille. 

Anmeld

4. marts 2014

et-ønske

Maya, Merle, Mynthe, My, Madeline

Anmeld

4. marts 2014

Anitta Kristiansen

Noahmor skriver:

Martha eller Mille. 

Martha hedder oldemor og Mille har vi faktisk snakket om.

Anmeld

4. marts 2014

Anitta Kristiansen

et-ønske skriver:

Maya, Merle, Mynthe, My, Madeline

Sjovt i flere der nævner Maya kunne være det skulle overvejes.

Anmeld

5. marts 2014

Babydrøm

Anitta Kristiansen skriver:

nu er der kun 131 dage tilbage til termin. snart kun 4 måneder. tiden går stærkt og snart er vi 4 her hjemme, 6 med vores dyr. jeg har kun 47 skoledage tilbage før læseferien starter. lige som jeg går på barsel begynder manden på skolebænken igen. og den kommende storebror skal begynde i børnehave.

Fandt ud af det var en lille pige inde i maven så er også nogle ting jeg lige skal omstille, da jeg altid har været van til drengebørn. (har passet mange børn, men gik først op for mig at jeg aldrig havde passet piger, før jeg fandt ud af, at det var en pige) Det bliver lidt sjovt. jeg lavede noget pynt til min søns barnedåb og regner da med at lave dem igen til lille pigen dog i 'pigefarver'. (billede neden under).

da vi hellere ikke har nået at få bygget til, og vi ikke har det store børneværelse skal vi også bytte om så de får et stort værelse med masser af plads. så her hjemme er der nok at se til lige i tiden. så selvom tiden føles lang så er det pludselig lige om lidt hun kommer.

vi har ikke kunne bestemme med navn, storebror hedder Magnus og vi har snakket om et navn der starter med M, da kæresten og hans søskende starter alle med c, så en lille sjov tradition at køre videre. så i er velkommen til at komme med forslag
også lige lidt billeder.

Lyder skønt tillykke med lille pigen

Anmeld

5. marts 2014

Niikita

Melina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.