Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en mørk væg i stuen. Jeg valgte at bruge farven antracit, altså mørkgrå
Ignorer lige baggangen med alt det lort der ude - min søns møbler fylder alt der ude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores ser sådan ud
morethanperfect skriver: Hej piger .. Er der nogle af jer der har en mørk væg i stuen ?? Er nemlig gået i gang med makeover af huset med min veninde , og vi er kommet ret langt .. Det har hele tiden været meningen af væggen bag sofaen skulle være sort hvid stribet , men nu tænker vi det ville være nemmere at få andre ting til at passe ind hvis den var mørk i stedet .. Har nogle en mørk væg som jeg må se ?
Hej piger ..
Er der nogle af jer der har en mørk væg i stuen ??
Er nemlig gået i gang med makeover af huset med min veninde , og vi er kommet ret langt .. Det har hele tiden været meningen af væggen bag sofaen skulle være sort hvid stribet , men nu tænker vi det ville være nemmere at få andre ting til at passe ind hvis den var mørk i stedet .. Har nogle en mørk væg som jeg må se ?
Vi havde sort/hvid stribet i lejligheden i stuen det var rigtig fint... ;-) Nu hvor vi er flyttet i hus har jeg malet væggen lysgrå, for at skabe en rolig stemning, grå står godt til alle farver og er meget rolig... ;-)
Vi har en rød væg i stuen ..
Ønskebarnet2014 skriver: Vores ser sådan ud
jeg har en sort væg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128