Mørk væg i stuen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.939 visninger
18 svar
7 synes godt om
2. marts 2014

morethanperfect

Hej piger ..

Er der nogle af jer der har en mørk væg i stuen ?? 

Er nemlig gået i gang med makeover af huset med min veninde , og vi er kommet ret langt .. Det har hele tiden været meningen af væggen bag sofaen skulle være sort hvid stribet , men nu tænker vi det ville være nemmere at få andre ting til at passe ind hvis den var mørk i stedet .. Har nogle en mørk væg som jeg må se ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Victoria2013

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Er nemlig gået i gang med makeover af huset med min veninde , og vi er kommet ret langt .. Det har hele tiden været meningen af væggen bag sofaen skulle være sort hvid stribet , men nu tænker vi det ville være nemmere at få andre ting til at passe ind hvis den var mørk i stedet .. Har nogle en mørk væg som jeg må se ? 

Vi har ikke i stuen, men bagvæggen/endevæggen i vores soveværelse er mørkeblå - resten af væggene er hvide. Vores seng/sengegavl er hvid og det er natbordene også. På væggen hænger et rigtig flot egyptisk billede med blandt andet mørkeblå farver i; det var det billede, som lå bag valget af den mørkeblå farve på væggen (så væg og billede passer sammen)

Har ikke lige et billede, men vil bare sige det ser vildt godt ud. Det egyptiske billede på midten af væggen, med dets klare farver og så en guldramme og den mørkeblå væg og ellers hvide møbler som kontrast. Kunne forestille mig det også sagtens kunne virke i en stue

Anmeld

2. marts 2014

Mamalou

morethanperfect skriver:

Hej piger ..

Min kusine har tapetseret en endevæg med sort tapet. Jeg har desværre intet billede, men det ser rigtig godt ud

Anmeld

2. marts 2014

TrineMine86

Vi har tapet oppe i stuen i grå - og stribet i soveværelset :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2014

SandraXOXO

Vi har en sort/hvid stribet væg i stuen. Skide flot. Og nemt, det er bare tapet, jeg hader at male vægge ;-)

Anmeld

2. marts 2014

Chevro

Har lige lavet disse to vægge i to forskellige hjem. Men synes de begge giver en enorm effekt!

Specielt efter der er kommet møbler tilbage, effekts på væggene osv.

Den blå er i en kæmpe stor stue på 60 kvm, og den sorte er i en lille baggang, direkte forbundet med deres køkken!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. marts 2014

morethanperfect

Victoria2013 skriver:

Vi har ikke i stuen, men bagvæggen/endevæggen i vores soveværelse er mørkeblå - resten af væggene er hvide. Vores seng/sengegavl er hvid og det er natbordene også. På væggen hænger et rigtig flot egyptisk billede med blandt andet mørkeblå farver i; det var det billede, som lå bag valget af den mørkeblå farve på væggen (så væg og billede passer sammen)

Har ikke lige et billede, men vil bare sige det ser vildt godt ud. Det egyptiske billede på midten af væggen, med dets klare farver og så en guldramme og den mørkeblå væg og ellers hvide møbler som kontrast. Kunne forestille mig det også sagtens kunne virke i en stue

Det lyder helt vildt flot !
Men tænkte mere grå , koksgrå eller sort .. Så er det så nemt og finde ting der passer til nemlig .. Altså puder og nips ting

Anmeld

2. marts 2014

morethanperfect

Mamalou skriver:

Min kusine har tapetseret en endevæg med sort tapet. Jeg har desværre intet billede, men det ser rigtig godt ud

Tusind tak for svar
Blir rummet mindre ? Altså , føles det mindre

Anmeld

3. marts 2014

Chevro

I den store stue, bliver det meget mere hyggeligt. Og i den gang har det givet mere dybde til rummer.

Så det afhænger meget af både rum og farve! ??

Anmeld

3. marts 2014

Victoria2013

morethanperfect skriver:

Det lyder helt vildt flot !
Men tænkte mere grå , koksgrå eller sort .. Så er det så nemt og finde ting der passer til nemlig .. Altså puder og nips ting

Det lyder også rigtig fint  

Jeg kunne bare godt lide det med at vi tog udgangspunkt i farven i billedet på væggen, det ser supergodt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.