kvalmen og trætheden er opslidende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

modesty

mortilfreja skriver:

De er teenagere... Ved at de ønsker sig det så meget så er bange for at sige det hvis noget går galt..

Jeg synes helt klart at I skal sige det. De vil jo også kunne mærke på jer at noget er galt hvis nu du mister.

Min mor blev gravid da jeg var 9. Jeg fik det at vide ret tidligt, og hun mistede i uge 10-agtigt. Jeg blev da ked af det, men jeg ville aldrig have været foruden den viden, og jeg ville så absolut have mærket at noget var galt i familien, da min mor blev meget ked af det. Og hun skulle selvfølgelig også have lov til at sørge åbent og snakke om det når jeg var til stede.

Det havde været HELT forkert hvis jeg ikke havde været en del af den oplevelse i familien, efter min mening.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Sitrani

mortilfreja skriver:

Jeg er så træt og kvalmen er så uudholdelig 

Det er svært når vores fælles børn intet ved om graviditeten.

Skal vi fortælle det? Jeg er 6+1 og ville jo helst vente så vi er helt sikre på at alt er som det skal være men det er hårdt at gå og lade som om at man er frisk og fyldt med energi til at lave en masse, når man ikke er det 

Vi har fortalt vores datter på 2,8 år det.. Er 6+5 idag.. Jeg synes ikke du skal gå og gemme det for dem... Hvis du sku være så uheldig at miste, så fortæller I dem jo bare det... De er jo store nok til at forstå det på en ordentlig måde, desuden ved de så efterfølgende også hvorfor I evt. går og er kede af det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.