Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er så træt og kvalmen er så uudholdelig
Det er svært når vores fælles børn intet ved om graviditeten.
Skal vi fortælle det? Jeg er 6+1 og ville jo helst vente så vi er helt sikre på at alt er som det skal være men det er hårdt at gå og lade som om at man er frisk og fyldt med energi til at lave en masse, når man ikke er det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astrid1984 skriver: Vi fortalte det 7+, jeg havde også meget kvalme og opkast, det blev først bedre uge 21, og er nu 25+0 og har stadig kvalme om morgen.
Vi fortalte det 7+, jeg havde også meget kvalme og opkast, det blev først bedre uge 21, og er nu 25+0 og har stadig kvalme om morgen.
Havde du været til tryghedsscanning inden du sagde det?
mortilfreja skriver: Jeg er så træt og kvalmen er så uudholdelig Det er svært når vores fælles børn intet ved om graviditeten. Skal vi fortælle det? Jeg er 6+1 og ville jo helst vente så vi er helt sikre på at alt er som det skal være men det er hårdt at gå og lade som om at man er frisk og fyldt med energi til at lave en masse, når man ikke er det
Hvor gamle er børnene?
Jeg havde altså sagt det....
Vi blev nødsaget til at sige det i sommers da jeg ventede da jeg var skidt og vi samtidig var igang med hus...
Jeg mistede så, men var faktisk meget overrasket over hvor pænt folk tog det og den forståelse der var.. os fra min datter på 8 år :-)
mortilfreja skriver: Havde du været til tryghedsscanning inden du sagde det?
stjernehimmel skriver: Hvor gamle er børnene? Jeg havde altså sagt det.... Vi blev nødsaget til at sige det i sommers da jeg ventede da jeg var skidt og vi samtidig var igang med hus... Jeg mistede så, men var faktisk meget overrasket over hvor pænt folk tog det og den forståelse der var.. os fra min datter på 8 år :-)
De er teenagere... Ved at de ønsker sig det så meget så er bange for at sige det hvis noget går galt..
Astrid1984 skriver: Nej havde jeg ikke
Nej havde jeg ikke
Okay.. Hvorfor valgte i at sige det der?
mortilfreja skriver: Okay.. Hvorfor valgte i at sige det der?
mortilfreja skriver: De er teenagere... Ved at de ønsker sig det så meget så er bange for at sige det hvis noget går galt..
Den er lidt svær ja.. min datter har i 2 år ik ønsket sig andet end at blive storesøster...
Da de gik galt, snakkede vi om det.. jeg viste hende et billed af hvordan det ser ud inde i maven i uge 6... hun kiggede på mig og sagde: det er da ik en rigtig baby endnu? det er altså os synd hvis den kom ud og var syg... ( jeg ved ik om det gjorde udslag at vi netop havde set min mor syg rigtig længe)
stjernehimmel skriver: Den er lidt svær ja.. min datter har i 2 år ik ønsket sig andet end at blive storesøster... Da de gik galt, snakkede vi om det.. jeg viste hende et billed af hvordan det ser ud inde i maven i uge 6... hun kiggede på mig og sagde: det er da ik en rigtig baby endnu? det er altså os synd hvis den kom ud og var syg... ( jeg ved ik om det gjorde udslag at vi netop havde set min mor syg rigtig længe)
De næver det næsten hver dag at nu kan vi godt snart få lavet en baby Hehe
Såååå svært ik at sige noget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128