kvalmen og trætheden er opslidende..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. marts 2014

mortilfreja

Jeg er så træt og kvalmen er så uudholdelig 

Det er svært når vores fælles børn intet ved om graviditeten.

Skal vi fortælle det? Jeg er 6+1 og ville jo helst vente så vi er helt sikre på at alt er som det skal være men det er hårdt at gå og lade som om at man er frisk og fyldt med energi til at lave en masse, når man ikke er det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Astrid1984

Vi fortalte det 7+, jeg havde også meget kvalme og opkast, det blev først bedre uge 21, og er nu 25+0 og har stadig kvalme om morgen.

Anmeld

2. marts 2014

mortilfreja

Astrid1984 skriver:

Vi fortalte det 7+, jeg havde også meget kvalme og opkast, det blev først bedre uge 21, og er nu 25+0 og har stadig kvalme om morgen.

Havde du været til tryghedsscanning inden du sagde det?

Anmeld

2. marts 2014

stjernehimmel

mortilfreja skriver:

Jeg er så træt og kvalmen er så uudholdelig 

Det er svært når vores fælles børn intet ved om graviditeten.

Skal vi fortælle det? Jeg er 6+1 og ville jo helst vente så vi er helt sikre på at alt er som det skal være men det er hårdt at gå og lade som om at man er frisk og fyldt med energi til at lave en masse, når man ikke er det 

Hvor gamle er børnene?

Jeg havde altså sagt det....

Vi blev nødsaget til at sige det i sommers da jeg ventede da jeg var skidt og vi samtidig var igang med hus...

Jeg mistede så, men var faktisk meget overrasket over hvor pænt folk tog det og den forståelse der var.. os fra min datter på 8 år :-)

Anmeld

2. marts 2014

Astrid1984

mortilfreja skriver:

Havde du været til tryghedsscanning inden du sagde det?

Nej havde jeg ikke

Anmeld

2. marts 2014

mortilfreja

stjernehimmel skriver:

Hvor gamle er børnene?

Jeg havde altså sagt det....

Vi blev nødsaget til at sige det i sommers da jeg ventede da jeg var skidt og vi samtidig var igang med hus...

Jeg mistede så, men var faktisk meget overrasket over hvor pænt folk tog det og den forståelse der var.. os fra min datter på 8 år :-)

De er teenagere... Ved at de ønsker sig det så meget så er bange for at sige det hvis noget går galt..

Anmeld

2. marts 2014

mortilfreja

Astrid1984 skriver:

Nej havde jeg ikke

Okay.. Hvorfor valgte i at sige det der?

Anmeld

2. marts 2014

Astrid1984

mortilfreja skriver:

Okay.. Hvorfor valgte i at sige det der?

Fordi vi var blevet inviteret til forskellige ting med familien, og havde allerede sagt nej til en af gangene fordi jeg havde det så dårligt. Anden gang tog jeg med og der fortalte vi det så

Anmeld

2. marts 2014

stjernehimmel

mortilfreja skriver:

De er teenagere... Ved at de ønsker sig det så meget så er bange for at sige det hvis noget går galt..

Den er lidt svær ja.. min datter har i 2 år ik ønsket sig andet end at blive storesøster...

Da de gik galt, snakkede vi om det.. jeg viste hende et billed af hvordan det ser ud inde i maven i uge 6... hun kiggede på mig og sagde: det er da ik en rigtig baby endnu? det er altså os synd hvis den kom ud og var syg... ( jeg ved ik om det gjorde udslag at vi netop havde set min mor syg rigtig længe)

Anmeld

2. marts 2014

mortilfreja

stjernehimmel skriver:

Den er lidt svær ja.. min datter har i 2 år ik ønsket sig andet end at blive storesøster...

Da de gik galt, snakkede vi om det.. jeg viste hende et billed af hvordan det ser ud inde i maven i uge 6... hun kiggede på mig og sagde: det er da ik en rigtig baby endnu? det er altså os synd hvis den kom ud og var syg... ( jeg ved ik om det gjorde udslag at vi netop havde set min mor syg rigtig længe)

De næver det næsten hver dag at nu kan vi godt snart få lavet en baby  Hehe

Såååå svært ik at sige noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.