Hvor køber man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2014

Anonym trådstarter

FrkGranger skriver:

Lidl og fakta har 2 pak kan ikke huske mærket men mener de koster 20-35 kr

okay mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

LinLin

Jeg forstår ikke valmed har så dårligt et ry herinde jeg har aldrig oplevet de har vist forkert!

Føtex (/Bilka?) har en pakke med fem strimmelteste til 50kr...

Anmeld

2. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

ja hvor køber man de billigste graviditets teste i håndkøb ? altså ikke på nettet men i butik ? gider ikke valmed da de er så gode til at give falsk resultat.. 

er 6 dage over tid og tog 2 valmed teste for 4 dage siden hvorpå begge gav en skyggestreg og en clear blue for 3 dage siden der sagde ikke gravid, men testen var ikke udført rigtig da jeg var en skovl og ikke læste brugsforvirringen rigtig  

Rema 1000, 2 stk for 30 kr :-)

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg forstår ikke valmed har så dårligt et ry herinde jeg har aldrig oplevet de har vist forkert!

Føtex (/Bilka?) har en pakke med fem strimmelteste til 50kr...

jamen kan kun give dig ret har prøvet valmed 2 gange nu og første gang var begge bragende negative og var ikke gravid.. denne gang er der en svag skyggesteg på begge men er kommet over tid.. har hørt så meget kritik af valmed og skyggestreger så derfor tør jeg ikke stole på dem med mindre de havde været ret positive inden for tid

og mange tak for hjælpen

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Rema 1000, 2 stk for 30 kr :-)

okay mange tak

Anmeld

2. marts 2014

Mariam90

Anonym skriver:

ja hvor køber man de billigste graviditets teste i håndkøb ? altså ikke på nettet men i butik ? gider ikke valmed da de er så gode til at give falsk resultat.. 

er 6 dage over tid og tog 2 valmed teste for 4 dage siden hvorpå begge gav en skyggestreg og en clear blue for 3 dage siden der sagde ikke gravid, men testen var ikke udført rigtig da jeg var en skovl og ikke læste brugsforvirringen rigtig  

Fra starten når mens sku være beregnet så kan det vise svagt positiv og efter en uges tid så blir hcg i kroppen højere så det blir måske tydligere testsvar. Jeg havde også skyggetest og over tid (10-15 min) og de var fin nok. Prøv med nogen af de billige fra lidl, rema, føtex så tror jeg nok du kan stole på de alligevel efter 5-10 min. Et negativ test borde ik vise 2 streger efter en tid  Ellers er du gravid.

Tror du at du vil beholde hvis du er gravid? Hvis man må spørge. 

Anmeld

2. marts 2014

Christina74

Lidl 2 for 29,- 

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

Mariam90 skriver:

Fra starten når mens sku være beregnet så kan det vise svagt positiv og efter en uges tid så blir hcg i kroppen højere så det blir måske tydligere testsvar. Jeg havde også skyggetest og over tid (10-15 min) og de var fin nok. Prøv med nogen af de billige fra lidl, rema, føtex så tror jeg nok du kan stole på de alligevel efter 5-10 min. Et negativ test borde ik vise 2 streger efter en tid  Ellers er du gravid.

Tror du at du vil beholde hvis du er gravid? Hvis man må spørge. 

ja har lige taget en fra bilka men den sys jeg ser ret negativ ud.. så måske er mens bare meget forsinket.. den plejer ellers at komme på slaget... mine 2 andre graviditeter har jeg kunnet teste positiv allerede 3+

hm ja jeg tror vi beholder hvis der er noget for vi har før mistet en midt i en graviditet så selv at vælge en fra er ret hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.