Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja hvor køber man de billigste graviditets teste i håndkøb ? altså ikke på nettet men i butik ? gider ikke valmed da de er så gode til at give falsk resultat..
er 6 dage over tid og tog 2 valmed teste for 4 dage siden hvorpå begge gav en skyggestreg og en clear blue for 3 dage siden der sagde ikke gravid, men testen var ikke udført rigtig da jeg var en skovl og ikke læste brugsforvirringen rigtig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan ikke huske navnet på dem men Netto plejer at have en 2-pak til 40 kr mener jeg det er
Wampires skriver: Kan ikke huske navnet på dem men Netto plejer at have en 2-pak til 40 kr mener jeg det er
ja det er rigtig men det er nemlig valmed teste de har og er bare så træt af at de så let viser skygge streger da man ikke ved om man er købt eller solgt
men mange tak for hjælpen
Anonym skriver: ja det er rigtig men det er nemlig valmed teste de har og er bare så træt af at de så let viser skygge streger da man ikke ved om man er købt eller solgt men mange tak for hjælpen
aaahh...
Ja og apotekets priser er virkelig spicy
Wampires skriver: aaahh... Ja og apotekets priser er virkelig spicy
ja det er jo det og sys ikke lige jeg har lyst til at give 100 kr mere for en ny clear blue
Anonym skriver: ja hvor køber man de billigste graviditets teste i håndkøb ? altså ikke på nettet men i butik ? gider ikke valmed da de er så gode til at give falsk resultat.. er 6 dage over tid og tog 2 valmed teste for 4 dage siden hvorpå begge gav en skyggestreg og en clear blue for 3 dage siden der sagde ikke gravid, men testen var ikke udført rigtig da jeg var en skovl og ikke læste brugsforvirringen rigtig
Skyggestreg?? Hvis der er en streg så er den jo god nok
Kan du ikke smide et billed ind??
Lidl og fakta har 2 pak kan ikke huske mærket men mener de koster 20-35 kr
maria_wlt skriver: Skyggestreg?? Hvis der er en streg så er den jo god nok Kan du ikke smide et billed ind??
jamen det er fordi at der er kommet en meget svag streg på begge 2 men de er kommet et par minutter over tid så det er jo sådan set ugyldige.. derfor tænkte jeg en clear blue men der stod man skulle holde den i urinen i 20 sek og jeg misforstod så holdte den kun i i 7 sek ca. men det er jo som sagt 3 og 4 dage siden
det føles hele tiden som om at mens kommer men det gør den bare ikke... og det er ikke "bare" ønske tænkning da jeg faktisk håber mens kommer da jeg i forvejen har et barn på 6 mdr
Frk.S skriver: Jeg har brugt Valmed flere gange og har aldrig fået et falsk resultat.De gange du mener at have fået et falsk resultat kan det jo også være du har haft en bio fremfor at det er testene der er noget galt med. Anyway.... de har også sådan nogle 2-paks i Rema1000 til ca. samme pris som Valmed.
Jeg har brugt Valmed flere gange og har aldrig fået et falsk resultat.De gange du mener at have fået et falsk resultat kan det jo også være du har haft en bio fremfor at det er testene der er noget galt med. Anyway.... de har også sådan nogle 2-paks i Rema1000 til ca. samme pris som Valmed.
du kan se mit svar ovenover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128