Hvor køber man ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
17 svar
15 synes godt om
2. marts 2014

Anonym trådstarter

ja hvor køber man de billigste graviditets teste i håndkøb ? altså ikke på nettet men i butik ? gider ikke valmed da de er så gode til at give falsk resultat.. 

er 6 dage over tid og tog 2 valmed teste for 4 dage siden hvorpå begge gav en skyggestreg og en clear blue for 3 dage siden der sagde ikke gravid, men testen var ikke udført rigtig da jeg var en skovl og ikke læste brugsforvirringen rigtig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan ikke huske navnet på dem men Netto plejer at have en 2-pak til 40 kr mener jeg det er

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Kan ikke huske navnet på dem men Netto plejer at have en 2-pak til 40 kr mener jeg det er

ja det er rigtig men det er nemlig valmed teste de har og er bare så træt af at de så let viser skygge streger da man ikke ved om man er købt eller solgt  

men mange tak for hjælpen

Anmeld

2. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

ja det er rigtig men det er nemlig valmed teste de har og er bare så træt af at de så let viser skygge streger da man ikke ved om man er købt eller solgt  

men mange tak for hjælpen

aaahh...

Ja og apotekets priser er virkelig spicy

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

aaahh...

Ja og apotekets priser er virkelig spicy

ja det er jo det og sys ikke lige jeg har lyst til at give 100 kr mere for en ny clear blue  

Anmeld

2. marts 2014

maria_wlt

Anonym skriver:

ja hvor køber man de billigste graviditets teste i håndkøb ? altså ikke på nettet men i butik ? gider ikke valmed da de er så gode til at give falsk resultat.. 

er 6 dage over tid og tog 2 valmed teste for 4 dage siden hvorpå begge gav en skyggestreg og en clear blue for 3 dage siden der sagde ikke gravid, men testen var ikke udført rigtig da jeg var en skovl og ikke læste brugsforvirringen rigtig  

Skyggestreg?? Hvis der er en streg så er den jo god nok

Kan du ikke smide et billed ind?? 

Anmeld

2. marts 2014

FrkGranger

Anonym skriver:

Lidl og fakta har 2 pak kan ikke huske mærket men mener de koster 20-35 kr

Anmeld

2. marts 2014

Frk.S

Jeg har brugt Valmed flere gange og har aldrig fået et falsk resultat.

De gange du mener at have fået et falsk resultat kan det jo også være du har haft en bio fremfor at det er testene der er noget galt med.

Anyway.... de har også sådan nogle 2-paks i Rema1000 til ca. samme pris som Valmed.

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Skyggestreg?? Hvis der er en streg så er den jo god nok

Kan du ikke smide et billed ind?? 

jamen det er fordi at der er kommet en meget svag streg på begge 2 men de er kommet et par minutter over tid så det er jo sådan set ugyldige.. derfor tænkte jeg en clear blue men der stod man skulle holde den i urinen i 20 sek og jeg misforstod så holdte den kun i i 7 sek ca. men det er jo som sagt 3 og 4 dage siden 

det føles hele tiden som om at mens kommer men det gør den bare ikke... og det er ikke "bare" ønske tænkning da jeg faktisk håber mens kommer da jeg i forvejen har et barn på 6 mdr 

Anmeld

2. marts 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg har brugt Valmed flere gange og har aldrig fået et falsk resultat.

De gange du mener at have fået et falsk resultat kan det jo også være du har haft en bio fremfor at det er testene der er noget galt med.

Anyway.... de har også sådan nogle 2-paks i Rema1000 til ca. samme pris som Valmed.

du kan se mit svar ovenover  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.