Juniors mor skriver:
Hvordan gik første dag (uge!) på jobbet? Fik du fortalt den gode nyhed til alle dine kolleager FØR de begyndte at tale om dig i krogene.....
Jamen, det er gået fint nok

Jeg bestemte mig for at iføre mig den stramme top, så jeg, ifølge mig selv, så ganske gravid ud. Det viste sig så at det kun var ganske få mennesker der var på job, så der var virkelig stille... Men partneren, som jeg troede havde ferie, kom, og jeg gik til ham med det samme og fortalte om tilstanden. Hans svar var: "OKAYYY

Jamen, jeg kan jo ikke sige at det kommer bag på mig". Ikke noget tillykke, og ikke lige det svar jeg havde håbet/forventet, men hva'...nu var mit i hvert fald på det rene
Herudover gik jeg til en der er på vej på barsel, som jeg har overtaget en kunde fra, som jeg skal lave noget for i næste uge, i februar og i juni, og sagde at det kunne jeg ikke alligevel udover det i næste uge. Men hun var hel vild og sagde tillykke 100 gange, så det var rart med en positiv reaktion.
Og så bestemte jeg mig ellers for ikke at holde det hemmeligt for nogen. Men det var ligesom om at ingen så noget... (MÆND!!!)
Fredag gik jeg ned til frokost med en af vores juniorassistenter - en rar ung mand på 21 - og på en eller anden måde kom snakken ind på mig, og noget agtigt, jeg tror du er gravid og vil gerne vide det, men jeg kan ikke få mig til at spørge hvis det nu bare er fordi du er fed. Det fik vi så afsløret, så nu ved han det da også
Lise - 10+0 aka 25% på vej
Anmeld