Zalando.dk (erfaringer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2014

Frk.S

MorDk skriver:

Nogle labels man får tilsendt?

Nej man gemmer den bare selv på computeren (pdf fil) og printer den ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

MorDk

Frk.S skriver:

Nej man gemmer den bare selv på computeren (pdf fil) og printer den ud.

Ok... smart nok (hvis altså man har en printer eller en blæk.... så printeren virker) hehe

Anmeld

1. marts 2014

Kløver

Har handlet der en gang, og købte julegaver som var sat ned (herretøj) det var rigtig fint, og varerne kom hurtigt. Ingen problemer

Anmeld

1. marts 2014

Frk.S

MorDk skriver:

Ok... smart nok (hvis altså man har en printer eller en blæk.... så printeren virker) hehe

Hi hi, jeg ved ikke om man KAN vælge at få de tilsendt hvis man ikke har en printer.

Vi har i en periode ikke haft printer, så der printede jeg det barr på job.

Anmeld

1. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
JulieWH skriver:

Så du endte med at få varen gratis? Hvis ja, så er det da en ufattelig flot service. 

Næhh, nej den blev sendt retur. Så fik absolut intet ud over besvær.

Jeg havde bestil str. 164 og fik str. 104, så kunne på ingen måde bruge den.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. marts 2014

Savannah

Har kun godt at sige om Zalando, har handlet der flere gange Deres eget mærke er også lækkert.

Anmeld

2. marts 2014

CaWi

MorDk skriver:

Jeg bestilte igår en ny taske på Zalando.dk

Puha jeg synes det er en dejlig side  Hvad har I af erfaringer med Zalando? Kan godt lide at fragten ikke koster noget. Glæder mig til at modtage min nye taske, og håber jeg bliver glad for den. 

Har handlet der mange gange. Super service, hurtig levering (inden for 3 dage for mit vedkommende) og gratis fragt

Anmeld

2. marts 2014

elskeratværemor

MorDk skriver:

Jeg bestilte igår en ny taske på Zalando.dk

Puha jeg synes det er en dejlig side  Hvad har I af erfaringer med Zalando? Kan godt lide at fragten ikke koster noget. Glæder mig til at modtage min nye taske, og håber jeg bliver glad for den. 

Jeg sys deres leveringstid kan være lidt langtrukken.. men deres priser og vare er helt i top, også ombytning af defekte vare m.m. :-) 

Bruger zalando.dk ofte selv;-)

Anmeld

3. marts 2014

Moma

Jeg har handlet der en del gange efterhånden og har aldrig prøvet at skulle returnere noget.

Jeg synes det er en skøn side og overskuelig at kigge på. Eneste minus er, at det kan blive dyrt  (fordi jeg handler for meget), og for mig tæller det højt, at varene bliver sendt fragtfrit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.