Zalando.dk (erfaringer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.754 visninger
18 svar
7 synes godt om
1. marts 2014

MorDk

Jeg bestilte igår en ny taske på Zalando.dk

Puha jeg synes det er en dejlig side  Hvad har I af erfaringer med Zalando? Kan godt lide at fragten ikke koster noget. Glæder mig til at modtage min nye taske, og håber jeg bliver glad for den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Aabye

Jeg har handlet derinde et par gange.. 
Og der har aldrig været noget at sætte en finger på.. 
Sidst jeg købte noget derinde var det et par Hummel Smækbukser til min mindste knægt.. 

Anmeld

1. marts 2014

Frk.S

Jeg elsker zalando og handler der jævnligt.

Jeg har kun gode erfaringer med dem. Der er jo også gratis retur, så får man noget hjem der ikke lige er noget sender man bare retur.... det fungerer upåklageligt.

Jeg har en gang haft en jakke derfra, der gik i stykker efter kort tid. Ingen problemer med at få den byttet.

Anmeld

1. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Synes det er en skod side. Har handlet der 1 gang og gør det ikke igen. Mit køb blev forsinket, de sendte det i en total forkert størrelse og så var den efterfølgende udsolgt i den rigtige størrelse. Det var en fødselsdagsgave og jeg bestilte i god tid, den dukkede først op efter fødselsdagen.

Fik pengene retur og tilbuddet om at få et gavekort på 100 kr som dog krævede et køb på 600 kr. Øhh, nej tak.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

1. marts 2014

Thereseh

De ting jeg har købt, har været ok kvalitet. Dog er leveringstiden laaaaaaang. Over en uge, alle fire gange jeg har købt. 

Anmeld

1. marts 2014

MorDk

Frk.S skriver:

Jeg elsker zalando og handler der jævnligt.

Jeg har kun gode erfaringer med dem. Der er jo også gratis retur, så får man noget hjem der ikke lige er noget sender man bare retur.... det fungerer upåklageligt.

Jeg har en gang haft en jakke derfra, der gik i stykker efter kort tid. Ingen problemer med at få den byttet.

Hvordan foregår det når man sender det retur??? 

Anmeld

1. marts 2014

MorDk

Chrizta skriver:

Synes det er en skod side. Har handlet der 1 gang og gør det ikke igen. Mit køb blev forsinket, de sendte det i en total forkert størrelse og så var den efterfølgende udsolgt i den rigtige størrelse. Det var en fødselsdagsgave og jeg bestilte i god tid, den dukkede først op efter fødselsdagen.

Fik pengene retur og tilbuddet om at få et gavekort på 100 kr som dog krævede et køb på 600 kr. Øhh, nej tak.

Øv det lyder ikke så fedt! 

Anmeld

1. marts 2014

Frk.S

MorDk skriver:

Hvordan foregår det når man sender det retur??? 

Man logger ind på "mit zalando" og finder ordren. Så krydser man af i det man vil bytte og markerer årsagen til returnering.

Så får man genereret en returlabel.... delt i 2. Den ene del putter man i kassen med det der skal retur. Den anden klistrer man udenpå kassen. Og så skal den bare afleveres på posthuset.

Når de modtager retursendingen får man en mail med bekræftelse på det og få dage efter står pengene på ens konto.

Anmeld

1. marts 2014

anynom

Chrizta skriver:

Så du endte med at få varen gratis? Hvis ja, så er det da en ufattelig flot service. 

Anmeld

1. marts 2014

MorDk

Frk.S skriver:

Man logger ind på "mit zalando" og finder ordren. Så krydser man af i det man vil bytte og markerer årsagen til returnering.

Så får man genereret en returlabel.... delt i 2. Den ene del putter man i kassen med det der skal retur. Den anden klistrer man udenpå kassen. Og så skal den bare afleveres på posthuset.

Når de modtager retursendingen får man en mail med bekræftelse på det og få dage efter står pengene på ens konto.

Nogle labels man får tilsendt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.