Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
eliasogmor skriver:hej..du kan tjekke mine annoncer på trendsales. http://www.trendsales.dk/main.asp?site=sort&search=;i=1;u=300220;rigtig meget fint tøj..min søn er fra jan 08.... knus
Henriette.S.J. skriver:Helt ny søde sandaler.min datter har kun haft dem på en gang så var de desværre for små.Kom med et bud...
Henriette.S.J. skriver:Hej takker...Jeg er nu ude efter en kasse eller en sæk...med str fra 50 til 90/100.Mvh henriette
eliasogmor skriver:kan sagtens putte det i en kasse....smiler...
Tihi...*SS*..Mvh Henriette
Rikke skriver:Jeg har noget drengetøj du gerne må få, men det er godt nok ikke i helt små størrelser, tror det er ca fra størrelse 80. Men jeg bor godt nok i Aalborg, så det skal jo sendes hvis det er...
Henriette.S.J. skriver:Det lyder super alle str er super ejer ikke andne en lille pose fra min søn af han er 8 år såå det er jo nogle år side..Men du få eller købe billigt??...skal nok betale potoen hvis det er..Mvh henriette
Rikke skriver:Hvis bare du betaler porto er det fintJeg kan evt pakke 5 kg sammen, så koster det 75 kr i porto.Men sorterer lige i det i aften, så kan jeg lige skriver nærmere ang størrelser.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128