Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
asff skriver: okay det vil jeg nok gerne.. hvordan fungere den i forhold til en manuel?
okay det vil jeg nok gerne.. hvordan fungere den i forhold til en manuel?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Den eneste forskel der er at den gør alt arbejdet for dig og pumper i intervaller ligesom en baby vil gør også kan man justere hvor hårdt den ska gøre det.. Så man sætter den bare på også klare den det ellers selv
Den eneste forskel der er at den gør alt arbejdet for dig og pumper i intervaller ligesom en baby vil gør også kan man justere hvor hårdt den ska gøre det.. Så man sætter den bare på også klare den det ellers selv
det lyder da smart nu befinder jeg mig jo mest i kolding, så er det ikke smartest at sende?
asff skriver: det lyder da smart nu befinder jeg mig jo mest i kolding, så er det ikke smartest at sende?
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: jo det tænker jeg med mindre du ska noget her i det midtjyske
jo det tænker jeg med mindre du ska noget her i det midtjyske
jeg skal højest til århus. men mht fragt, betaler du så?
asff skriver: jeg skal højest til århus. men mht fragt, betaler du så?
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Narh den får du lov til at få med
Narh den får du lov til at få med
arg kan vi så sige vi deler den?
asff skriver: arg kan vi så sige vi deler den?
Lykke:) skriver: Kender ikke til den du har. Jeg har en manuel avent og den er jeg godt tilfreds med jeg får en 100 ml ud pr gang pr. bryst
Kender ikke til den du har. Jeg har en manuel avent og den er jeg godt tilfreds med jeg får en 100 ml ud pr gang pr. bryst
Jeg har en elektrisk en fra avent. Den synes jeg er super god
asff skriver: Jeg er den uheldige ejer af en tommee tippee ''closer to nature'' manuel brystpumpe. Og den er mildest talt elendig. Jeg pumper, som min datter sutter og der sker ikke en fis! Har prøvet at hun ligger og spiser ved det modsatte bryst, men ak og ve: kun sølle 60 ml efter en halv times slid! Og jeg har rigelige mængder, for når hun bliver lagt til bagefter, kan jeg høre en masse synkelyde. Så hvad gør jeg forkert? Og skal jeg bare købe en anden, og hvilken?
Jeg er den uheldige ejer af en tommee tippee ''closer to nature'' manuel brystpumpe. Og den er mildest talt elendig. Jeg pumper, som min datter sutter og der sker ikke en fis! Har prøvet at hun ligger og spiser ved det modsatte bryst, men ak og ve: kun sølle 60 ml efter en halv times slid! Og jeg har rigelige mængder, for når hun bliver lagt til bagefter, kan jeg høre en masse synkelyde. Så hvad gør jeg forkert? Og skal jeg bare købe en anden, og hvilken?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128