Manuel brystpumpe-helvede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
19 svar
3 synes godt om
28. februar 2014

asff

Jeg er den uheldige ejer af en tommee tippee ''closer to nature'' manuel brystpumpe. Og den er mildest talt elendig. Jeg pumper, som min datter sutter og der sker ikke en fis! Har prøvet at hun ligger og spiser ved det modsatte bryst, men ak og ve: kun sølle 60 ml efter en halv times slid! Og jeg har rigelige mængder, for når hun bliver lagt til bagefter, kan jeg høre en masse synkelyde. Så hvad gør jeg forkert? Og skal jeg bare købe en anden, og hvilken? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

Lykke:)

asff skriver:

Jeg er den uheldige ejer af en tommee tippee ''closer to nature'' manuel brystpumpe. Og den er mildest talt elendig. Jeg pumper, som min datter sutter og der sker ikke en fis! Har prøvet at hun ligger og spiser ved det modsatte bryst, men ak og ve: kun sølle 60 ml efter en halv times slid! Og jeg har rigelige mængder, for når hun bliver lagt til bagefter, kan jeg høre en masse synkelyde. Så hvad gør jeg forkert? Og skal jeg bare købe en anden, og hvilken? 

Kender ikke til den du har.

Jeg har en manuel avent og den er jeg godt tilfreds med jeg får en 100 ml ud pr gang pr. bryst

Anmeld

28. februar 2014

asff

Lykke:) skriver:

Kender ikke til den du har.

Jeg har en manuel avent og den er jeg godt tilfreds med jeg får en 100 ml ud pr gang pr. bryst

Er det nemt? Og hvor længe tager det dig? Jeg købte den kun fordi den kostede 200.. Så det var nok ikke så smart

Anmeld

28. februar 2014

L&V

asff skriver:

Jeg ku heller ik få det til at fungere med en manuel selv om jeg havde overproduktion så jeg købte en elektrisk og det var super. sælger min billigt hvis du er intetesseret

Anmeld

28. februar 2014

asff

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ku heller ik få det til at fungere med en manuel selv om jeg havde overproduktion så jeg købte en elektrisk og det var super. sælger min billigt hvis du er intetesseret

hvad er det for en? Og hvad skal den koste

Anmeld

28. februar 2014

Thereseh

asff skriver:

Jeg brugte en Medela brystpumpe. Den var elektrisk, og virkelig alle pengene værd - men havde kun prøvet en Avent manuel, og den synes jeg ikke var god til mig. 

Kan du prøve at leje en elektrisk en, og se om det gør en forskel? 

Anmeld

28. februar 2014

asff

Thereseh skriver:

Jeg brugte en Medela brystpumpe. Den var elektrisk, og virkelig alle pengene værd - men havde kun prøvet en Avent manuel, og den synes jeg ikke var god til mig. 

Kan du prøve at leje en elektrisk en, og se om det gør en forskel? 

jo har overvejet, men det løber også op i mange penge.

Anmeld

28. februar 2014

Thereseh

asff skriver:

jo har overvejet, men det løber også op i mange penge.

Ja, det er rigtig nok... 

Jeg købte min brystpumpe på den britiske Amazon. Det var billigere, end herhjemme. Tror dengang jeg sparede 500 kroner på den. 

Ellers tjek den blå avis. Man kan jo selv udskifte selve "dutten" til at sætte på brystet, og flaskerne, hvis man gerne vil ha det fra nyt. 

Anmeld

28. februar 2014

L&V

asff skriver:

hvad er det for en? Og hvad skal den koste

den her pigeon.. 300,- tænker jeg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2014

asff

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

den her pigeon.. 300,- tænker jeg

okay det vil jeg nok gerne.. hvordan fungere den i forhold til en manuel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.