Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

san

san skriver:

Venter på min mand bliver færdig med værelse om ca 2 uger, og så går jeg så småt i gang.. kan ikke vente mere glæder mig også bare til at ordne værelse osv

Hov er i uge 22+2 i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2014

Papillon

Jeg går nok først i gang, når jeg går på barsel, vi er flyttet og har fået et møbel til hendes tøj. Så jeg går tidligst i gang, når jeg er 32 uger henne, men det er også mere af praktiske årsager

Anmeld

1. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vaskede det efterhånden som det blev købt

og så blev det pakket pænt ned i skuffer i en rengjort kommode

da jeg nåede terminen gennemgik vi det hele og vaskede det vi ville have med på hospitalet en ekstra gang

Anmeld

1. marts 2014

ZaraJaza

Vi er faktisk helt præcis lige langt henne :-) .. Jeg gik også rundt med samme spørgsmål! Men jeg har hørt at det kan bringe dårlig uheld, og det bedst man venter til efter sin fødsel ?? - men det sådan noget overtroisk halløj.. Men jeg venter

Anmeld

1. marts 2014

san

ZaraJaza skriver:

Vi er faktisk helt præcis lige langt henne :-) .. Jeg gik også rundt med samme spørgsmål! Men jeg har hørt at det kan bringe dårlig uheld, og det bedst man venter til efter sin fødsel ?? - men det sådan noget overtroisk halløj.. Men jeg venter

Det er vist bare noget med at man ikke ¨må ligge sengetøj på sengen og få barnevognen hjem i hjemmet.. tøjet og værelse må man gerne gøre klart

Anmeld

1. marts 2014

Anitta Kristiansen

san skriver:

Det er vist bare noget med at man ikke ¨må ligge sengetøj på sengen og få barnevognen hjem i hjemmet.. tøjet og værelse må man gerne gøre klart

Hvorfor skulle man ikke det? Hvad så med dem der har genbrug eller bruger fra den store?

Anmeld

1. marts 2014

Anonymo

Anonym3 skriver:

Hej I skønne damer

Mit spørgsmål er lidt tosset!

Jeg er 22 uger henne og venter en lille dreng - jeg har så dmåt købt lidt tøj og diverse, men kan snart ikke vente med at vaske det, hvornår vaskede i jeres ny indkøbte til baby?

38+

Anmeld

1. marts 2014

san

Anitta Kristiansen skriver:

Hvorfor skulle man ikke det? Hvad så med dem der har genbrug eller bruger fra den store?

Selvf må man det der er bare nogen der går meget op i det.. bare ikke mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.