Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
17 svar
1 synes godt om
28. februar 2014

Anonym3

Hej I skønne damer

Mit spørgsmål er lidt tosset!

Jeg er 22 uger henne og venter en lille dreng - jeg har så dmåt købt lidt tøj og diverse, men kan snart ikke vente med at vaske det, hvornår vaskede i jeres ny indkøbte til baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

E.J.mor.

Anonym3 skriver:

Hej I skønne damer

Jeg er 22 uger henne og venter en lille dreng - jeg har så dmåt købt lidt tøj og diverse, men kan snart ikke vente med at vaske det, hvornår vaskede i jeres ny indkøbte til baby?

ork det gjorde jeg da jeg var i 2 trimester og er lagt på plads alle ting ,og har nu 7 uger tilbage og vasker stadig nyt tøj til ham.

gjorde det tidligt pga min bækkenløsning kun ville blive værre og værre,så godt at være forberedt i mit tilfælde.

Anmeld

28. februar 2014

liten-mamma

Anonym3 skriver:

Hej I skønne damer

37+ mener jeg at vi begyndte at vaske tøjet. Havde ikke så travlt

Anmeld

28. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym3 skriver:

Hej I skønne damer

Gjorde det løbene når jeg købte noget, og lagde det på plads i skabet :-)

Anmeld

28. februar 2014

et-ønske

Jeg vaskede det omkring 36/37 - så det ikke ligger for længe, har heller ikke vasket noget endnu, er 25+4 idag

Anmeld

28. februar 2014

Mama2012

Jeg begyndte allerede, da vi havde været til kønsscanning og købte det første tøj... Vaskede og lagde det på plads løbende, for ville gerne vaske det mere end en gang, for at være sikker på, at det ikke var fyldt med kemi!

Anmeld

28. februar 2014

Lykke:)

Anonym3 skriver:

Hej I skønne damer

Jeg vaskede løbende smed det bare sammen med vores

Anmeld

28. februar 2014

Mathilde

Jeg er 31 uger henne og har vasket lidt af det... Men kun det der skal genbruges fra storesøster, hvilket er ganske lidt, da vi venter en dreng.

Men jeg tror snart jeg vil begynde at vaske det i str. 50 og 56 så det er klar til brug

Man kan jo være heldig at føde allerede fra uge 37

Anmeld

28. februar 2014

Clisolka

Anonym3 skriver:

Hej I skønne damer

Jeg begyndte at vaske det, da jeg gik fra på barsel fra mit arbejde  Det samme gjorde jeg her 2. gang 

Anmeld

28. februar 2014

san

Venter på min mand bliver færdig med værelse om ca 2 uger, og så går jeg så småt i gang.. kan ikke vente mere glæder mig også bare til at ordne værelse osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.