Mary, Millebasse, Nadi & Lise! (Gravidspørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Ny mor

Vil i alle vide kønnet denne gang??

Birgitte & Linus 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Lise

JA!!!!

Anmeld

5. august 2009

Nadi

Jeg har jo altid påstået at jeg ville køre den hårde stil (som jeg gjorde med Oliver), men denne gang vil jeg gerne vide det. Dels for Oliver's skyld, men også fordi vi har baby/børne tøj til begge køn og hvis vi ved det så kan vi få sorteret i det og fundet det rigtige frem.
Så jeg må jo hellere svar ligesom Lise: JA!!!!
Men hvis de ikke kan se det til MD-scanningen er det bare ærgeligt, så får vi det ikke at vide. Vil nemlig ikke have en 3D scanning, og så ved jeg ikke lige hvordan jeg ellers skulle kunne få det at vide.

Og hvor er Linus dog bare et kært navn Birgitte  Me like!

Anmeld

5. august 2009

Mary

Ooooh jjjaaaah  Håber på at få det at vide fredag i næste uge!

Anmeld

5. august 2009

Tut

Puha, det forstår jeg godt at i vil...

Jeg ville heller ikke kunne gå uden at vide det.

Men på den anden side så ville jeg faktisk gerne kunne vente. For det må være den ultimative overraskelse når man får ungen op på maven, selv at skulle se om der er en lille tissemand eller ej. Men jeg er alt for nysgerrig til ikke at vide det, når man kan få det at vide.

Men jeg har dyb repekt for dem der kan vente til fødslen.

Knus

Mette & Nana 22+5

Anmeld

5. august 2009

Mie A

Tut skriver:

Men på den anden side så ville jeg faktisk gerne kunne vente. For det må være den ultimative overraskelse når man får ungen op på maven, selv at skulle se om der er en lille tissemand eller ej. Men jeg er alt for nysgerrig til ikke at vide det, når man kan få det at vide.

Knus

Mette & Nana 22+5

Jeg har prøvet begge dele... De to første gange valgte vi ikke at få kønnet at vide. Men her tredje gang skulle det prøves.
Og jeg vil sige at det ene er lige så fedt som det andet  Hvis der nogen sinde bliver en næste gang, så skal jeg have kønnet at vide på forhånd.

Anmeld

5. august 2009

Mary

Tut skriver:

Knus

Mette & Nana 22+5

Sådan har jeg det også - nøjagtig på samme måde

Anmeld

5. august 2009

Millebasse

JEP!!

Vi skal have kønnet at vide! Er så spændt på hvad der gemmer sig derinde

Camilla 16+0

Anmeld

8. august 2009

Ny mor

Ha! Tænkte nok i var for nysgerrige  Jeg havde selv håbet jeg kunne dy mig denne sidste gang, men nej, da scanningssygeplejersken spurgte om jeg ville vide kønnet, var det bare for fristende.

Synes nu også det er lidt rart mht tøj og at vi kan snakke med drengene om lillebror etc. etc., det gør det  mere virkeligt for os alle!

kh Birgitte, der glæder sig til at høre hvad der gemmer sig i jeres maver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.