Han skriger højt istedet for at "tale"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2014

Masig

Aabye skriver:

Vi står i samme situation med vores der er 16 mdr.. 
Han siger nogle få ord.. Men ud over det så skriger han.. Og det er simpelthen den mest belastende lyd. Det står på fra han kommer hjem fra dagpleje, til han bliver lagt i seng.. -.-'

Som jeg har forstået er der ikke noget at gøre andet end at vente på at det aftager.. 

Det samme her, det er også fra vi henter ham og til han falder i søvn om aftenen... Det er virkelig belastende... Selv hunden er begyndt at opfører sig underligt fordi han heller ikke kan lide det....

Og nej der er nok ikke noget at gøre, men altså, det kan da virkelig blive en træls dag når man skal høre på det skrigeri... Igår skreg han mig lige ind i øret fordi jeg havde taget ham op, og så skulle han jo absolut begynde på sit skrig... Og jeg har STADIG ondt i hovedet efter det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2014

san

Vi havde en dreng uden sprog i vuggestuen som skreg meget da han startet, både når han var glad, sur og ivrig.. Vi sagde stop til ham, og sagde vi kan godt se du er glad for at komme ud og lege, og det er også dejligt  bare et eks. Efter 4 mdr skreg han ikke mere, men brugte nogen andre lyder for at vise sin glæde osv... Det var såå dejligt, for hold da op man skulle have ørepropper i, når man var sammen med ham, den dejlige dreng...    

Anmeld

1. marts 2014

Masig

san skriver:

Vi havde en dreng uden sprog i vuggestuen som skreg meget da han startet, både når han var glad, sur og ivrig.. Vi sagde stop til ham, og sagde vi kan godt se du er glad for at komme ud og lege, og det er også dejligt  bare et eks. Efter 4 mdr skreg han ikke mere, men brugte nogen andre lyder for at vise sin glæde osv... Det var såå dejligt, for hold da op man skulle have ørepropper i, når man var sammen med ham, den dejlige dreng...    

Det er nemlig det, det er utroligt hvor højt de kan skrige altså... Sådan nogle små lunger hehe...

Vi har også sagt stop og nej og prøvet at forklare at man ikke behøver skrige, men det ryger ind ad det ene øre og ud af det andet åbenbart 

Anmeld

1. marts 2014

san

Masig skriver:

Det er nemlig det, det er utroligt hvor højt de kan skrige altså... Sådan nogle små lunger hehe...

Vi har også sagt stop og nej og prøvet at forklare at man ikke behøver skrige, men det ryger ind ad det ene øre og ud af det andet åbenbart 

i skal bare blive ved, lige pludselig er den der, og især når der kommer lidt sprog på ham...

Anmeld

1. marts 2014

Masig

san skriver:

i skal bare blive ved, lige pludselig er den der, og især når der kommer lidt sprog på ham...

Ja mon ikke, det er bare hvor lang tid der går 

Anmeld

1. marts 2014

san

Masig skriver:

Ja mon ikke, det er bare hvor lang tid der går 

Du skal bare tænke sådan her, det er bare for en periode, så går det over igen  

Anmeld

1. marts 2014

Masig

san skriver:

Du skal bare tænke sådan her, det er bare for en periode, så går det over igen  

Ja ligesom med alt andet... Ved jeg jo godt, men kunne være rart hvis nogen lige havde mirakelkuren så det gik lidt hurtigere 

Anmeld

1. marts 2014

san

Masig skriver:

Ja ligesom med alt andet... Ved jeg jo godt, men kunne være rart hvis nogen lige havde mirakelkuren så det gik lidt hurtigere 

Det kan jeg godt forstå... men lige med det, så tror jeg ikke den findes.. men hvis du finder den, så send den gerne til mig

Anmeld

1. marts 2014

Masig

san skriver:

Det kan jeg godt forstå... men lige med det, så tror jeg ikke den findes.. men hvis du finder den, så send den gerne til mig

Skal jeg nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.