Han skriger højt istedet for at "tale"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.261 visninger
18 svar
3 synes godt om
27. februar 2014

Masig

Ved ikke helt om den hører under denne kategori, men kunne ikke lige se hvilken ellers.

Sagen er at vores søn SKRIGER konstant... Altså ikke gråd skrig, men bare sådan nogle høje skrig istedet for at tale (det han nu kan) ellers lege osv.. Når han er glad, når han er sur, når han er frustreret... Så kommer der de her høje skrig hele tiden, og vi er ved at blive idiot. Vi får virkelig ondt i hovedet af dem, de er SÅ sindssygt høje og det er bare hele tiden... 

Han er 1,5 år, det er da ikke normalt i den alder, er det? Og hvad pokker kan man gøre ved det?

Vi har prøvet at forklare at vi får ondt i ørerne, vi har sagt nej osv... Hans ører fejler ikke noget og han kan også sagtens sige nogle ord og tale lidt... Som et barn i den alder nu kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Fam. Madsen

jeg tænker at det er hans måde og "tale" på.

jeg har selv en dreng på 2½ han skriger også ind imellem selvom han har lidt sprog han er lidt bag ud med hans sprog men jo mere sprog der kommer  på jo mindre skriger han. 

håber du forstår det jeg skriver

Anmeld

27. februar 2014

Masig

Fam. Madsen skriver:

jeg tænker at det er hans måde og "tale" på.

jeg har selv en dreng på 2½ han skriger også ind imellem selvom han har lidt sprog han er lidt bag ud med hans sprog men jo mere sprog der kommer  på jo mindre skriger han. 

håber du forstår det jeg skriver

Ja det forstår jeg godt... Men synes altså godt nok det er meget ekstremt her 

Anmeld

27. februar 2014

Fam. Madsen

Masig skriver:

Ja det forstår jeg godt... Men synes altså godt nok det er meget ekstremt her 

det er også ekstrem hårdt til tider, men hvis det er sproget er der ikke så meget og gøre ind til da, 

i kunne også prøve og give ham en time out når han begynder og skrige ved ikke om det virker her hjemme bruger vi kun time out når de slår og sådan nogen ting. har aldrig prøvet det med hans skrig

Anmeld

27. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er alberte på 1 1/2 også en rigtig lille skrige bølle. Hun hviner når hun er glad, og HVINER når hun bliver arrig. Tror endelig bare hun syntes det er lidt en sjov lyd.. Vh stine

Anmeld

27. februar 2014

EnGodMor

Masig skriver:

Ved ikke helt om den hører under denne kategori, men kunne ikke lige se hvilken ellers.

Sagen er at vores søn SKRIGER konstant... Altså ikke gråd skrig, men bare sådan nogle høje skrig istedet for at tale (det han nu kan) ellers lege osv.. Når han er glad, når han er sur, når han er frustreret... Så kommer der de her høje skrig hele tiden, og vi er ved at blive idiot. Vi får virkelig ondt i hovedet af dem, de er SÅ sindssygt høje og det er bare hele tiden... 

Han er 1,5 år, det er da ikke normalt i den alder, er det? Og hvad pokker kan man gøre ved det?

Vi har prøvet at forklare at vi får ondt i ørerne, vi har sagt nej osv... Hans ører fejler ikke noget og han kan også sagtens sige nogle ord og tale lidt... Som et barn i den alder nu kan...

Vi har stået i præcist samme situation. Det var et bestemt skrig der kom konstant. 

Ikke fordi han var sur overhovedet. 

Men det stod på fra han var omkring

halvandet år, og stod på i halvandet år, før det begyndte at aftage igen 

Jeg Googlede det, og læste om rigtig mange, som havde stået i samme situation. Der er bare intet man kan Gøre desværre. Du 

er velkommen til at skrive privat hvis det er

Anmeld

28. februar 2014

Aabye

Vi står i samme situation med vores der er 16 mdr.. 
Han siger nogle få ord.. Men ud over det så skriger han.. Og det er simpelthen den mest belastende lyd. Det står på fra han kommer hjem fra dagpleje, til han bliver lagt i seng.. -.-'

Som jeg har forstået er der ikke noget at gøre andet end at vente på at det aftager.. 

Anmeld

28. februar 2014

Masig

Fam. Madsen skriver:

det er også ekstrem hårdt til tider, men hvis det er sproget er der ikke så meget og gøre ind til da, 

i kunne også prøve og give ham en time out når han begynder og skrige ved ikke om det virker her hjemme bruger vi kun time out når de slår og sådan nogen ting. har aldrig prøvet det med hans skrig

Tror bare han skriger endnu højere hvis vi giver time out hehe... Ej synes heller ikke han er helt gammel nok til det endnu, tror ikke helt han vil forstå det...

Anmeld

28. februar 2014

Masig

StineW79 skriver:

Her er alberte på 1 1/2 også en rigtig lille skrige bølle. Hun hviner når hun er glad, og HVINER når hun bliver arrig. Tror endelig bare hun syntes det er lidt en sjov lyd.. Vh stine

Ja dagplejen mener også bare det er "hans lyd".... Men hold op en belastende lyd altså!!!

Anmeld

28. februar 2014

Masig

EnGodMor skriver:

Vi har stået i præcist samme situation. Det var et bestemt skrig der kom konstant. 

Ikke fordi han var sur overhovedet. 

Men det stod på fra han var omkring

halvandet år, og stod på i halvandet år, før det begyndte at aftage igen 

Jeg Googlede det, og læste om rigtig mange, som havde stået i samme situation. Der er bare intet man kan Gøre desværre. Du 

er velkommen til at skrive privat hvis det er

Halvandet år frem???? Åh nej da, det holder jeg da ikke til.... Må vist have skrevet ørepropper ind i det faste budget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.