Jeg er så letter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

2721

Anonym skriver:

Det var først jeg ringede og sagde jeg nok blev nødtil at sætte det på strandby til de forskellige da jeg var sikker på jeg kun fik nok i kontanthjælp til husleje men jeg fik så som jeg plejede, også ringede jeg igen og sagde hvor meget jeg kunne betale af de forskellige måneder også forslog de selv det

Okay, det må være dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Okay, det må være dejligt

Var også dejligt men sure penge når jeg ikke har sat mig i det selv

Anmeld

27. februar 2014

EAF

Anonym skriver:

Det er lige hvad jeg er, tror faktisk på jeg kan blive gældfri i det her år, har fået nedsat stort set alle mine gældsposter til set halve, så til juni har jeg to tilbage spm jeg også håber jeg kan få med også kan det være når jeg ryger på su jeg er gældfri yay
Måtte ud med det

Sikke en vidunderlig følelse du må have! Jeg er gældsfri i 2027  Det kunne selvf. være værre, men er tilmed arbejdsløs såeh... dog afbetaler jeg hver måned trofast. Når man låner penge skal de også tilbagebetales 

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

SummaSummarum skriver:

Sikke en vidunderlig følelse du må have! Jeg er gældsfri i 2027  Det kunne selvf. være værre, men er tilmed arbejdsløs såeh... dog afbetaler jeg hver måned trofast. Når man låner penge skal de også tilbagebetales 

Det skal de. Men det her er ikke lånte penge eller noget jeg selv har sat mig i.

Anmeld

27. februar 2014

EAF

Anonym skriver:

Det skal de. Men det her er ikke lånte penge eller noget jeg selv har sat mig i.

Nej det kunne jeg forstå på dine svar andetsteds i tråden. Det er godt nok surt. 

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

SummaSummarum skriver:

Nej det kunne jeg forstå på dine svar andetsteds i tråden. Det er godt nok surt. 

Det er rigtig surt men bliver dejligt når det er væk det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.