Jeg er så letter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
15 svar
19 synes godt om
27. februar 2014

Anonym trådstarter

Det er lige hvad jeg er, tror faktisk på jeg kan blive gældfri i det her år, har fået nedsat stort set alle mine gældsposter til set halve, så til juni har jeg to tilbage spm jeg også håber jeg kan få med også kan det være når jeg ryger på su jeg er gældfri yay
Måtte ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

oktober2014

Tillykke!! Ville sku ønske det var mig, jeg må nok vente en 10 års tid endnu, men det er dejligt at se det sker for nogen!! 

Anmeld

27. februar 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

Det er lige hvad jeg er, tror faktisk på jeg kan blive gældfri i det her år, har fået nedsat stort set alle mine gældsposter til set halve, så til juni har jeg to tilbage spm jeg også håber jeg kan få med også kan det være når jeg ryger på su jeg er gældfri yay
Måtte ud med det

Hvor er det fedt!! Dejligt at få sådan en byrde af skuldrene Desværre går der maaaaange år før vi er gældfrie

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

oktober2014 skriver:

Tillykke!! Ville sku ønske det var mig, jeg må nok vente en 10 års tid endnu, men det er dejligt at se det sker for nogen!! 

Meget men det her er noget gæld min eks kæreste satte mig i, hvor jeg intet har kunne gøre og ikke orkede og skulle kæmpe på nogen måder på det tidspunkt da jeg var gået ned med en depression, min kæreste har dog en bil også et andet lån, også har vi så også noget gæld til min svigerfar men det er jo uden renter, men det er en befrielse at jeg ved jeg nok kan nå at få betalt dem ud inden skole start og kan bruge de penge på min søn og vi så kan sparer op til hus også

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Hvor er det fedt!! Dejligt at få sådan en byrde af skuldrene Desværre går der maaaaange år før vi er gældfrie

Det rigtig skønt og især når det ikke er mig selv der har gjort det men min eks kæreste, hvor jeg på ingen måder kunne overskue og skulle kæmpe med inkasso firmaer da jeg fandt ud af der. Men har heldigvis en dejlig og støttende kæreste nu,

Anmeld

27. februar 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

Det rigtig skønt og især når det ikke er mig selv der har gjort det men min eks kæreste, hvor jeg på ingen måder kunne overskue og skulle kæmpe med inkasso firmaer da jeg fandt ud af der. Men har heldigvis en dejlig og støttende kæreste nu,

Åhh.. Det er snart den værste gæld. Den man ikke selv har stiftet :/ Den har jeg også prøvet tidligere. Dejligt med en støttende kæreste nu

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Åhh.. Det er snart den værste gæld. Den man ikke selv har stiftet :/ Den har jeg også prøvet tidligere. Dejligt med en støttende kæreste nu

Ja det er det har været så langt nede over det, og kan stadig være det og synes da også det er sure penge jeg skal betale selvom jeg har fået dem ned. Men er nu glad for at den gæld jeg skal betale imorgen er røget 1000kr ned så kun skal betale 2600 og ikke 3600 og to af de andre har været på omkring 7000 og 6000kr og dem har jeg fået ned på 3000 og 4800. Men stadig utrolig nederen penge og skulle betale

Anmeld

27. februar 2014

2721

Anonym skriver:

Ja det er det har været så langt nede over det, og kan stadig være det og synes da også det er sure penge jeg skal betale selvom jeg har fået dem ned. Men er nu glad for at den gæld jeg skal betale imorgen er røget 1000kr ned så kun skal betale 2600 og ikke 3600 og to af de andre har været på omkring 7000 og 6000kr og dem har jeg fået ned på 3000 og 4800. Men stadig utrolig nederen penge og skulle betale

Må jeg spørge hvordan du har fået dem til at sænke beløbet?

Anmeld

27. februar 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

Det er virkelig bittert. Men der er lys for enden, og endda indenfor en overskuelig fremtid Her var det også omkring de 4000 jeg skulle af med

Anmeld

27. februar 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Må jeg spørge hvordan du har fået dem til at sænke beløbet?

Det var først jeg ringede og sagde jeg nok blev nødtil at sætte det på strandby til de forskellige da jeg var sikker på jeg kun fik nok i kontanthjælp til husleje men jeg fik så som jeg plejede, også ringede jeg igen og sagde hvor meget jeg kunne betale af de forskellige måneder også forslog de selv det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.