Kage som kan bages aftenen før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

MsDane

MsDane skriver:

Du kan lave koldhævet brunsviger, som laves klar dagen før og så bare skal direkte i ovnen om morgenen.
Kagestorchens McDonald's muffins skal fryses inden spisning og kan laves flere uger før og skal så bare ud et par timer før.. Kanelsnegle kan også koldhæves og alt slags brød

Og brownie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Købmagerkonen

Karina84 skriver:

Hejsa 

Vi skal snart holde 1 og 3 års fødselsdag for ungerne, og noget af familien er inviteret til kl.10 lørdag (resten kommer til aften). 

Jeg bager helst ikke for lang tid i forvejen, da jeg synes at boller og kage skal være helt frisk og nybagt, mums... Men om morgenen har jeg kun tid til at bage bollerne, så derfor bliver jeg nødt til at skulle igang dagen før. 

Jeg vil bage en gulerodskage, som er stadig er lækker dagen efter. Men jeg synes også der skal være noget andet, som måske kan laves lidt mere børne fødselsdags agtigt.

Nogle ideer?? 

Jeg bagte denne æblekage til min kærestes fødselsdag, og den var virkelig lækker! Selvom jeg havde bagt den aftenen før var den stadig saftig og dejlig - så den vil jeg da klart anbefale

...og så var den nem!

Anmeld

27. februar 2014

Leneur

Banankage, er ALTID bedre dagen efter, da den står og bliver så dejligt svampet mums og den er ihvert fald børnevenlig. Ellers en bedstefars skæg kage, marengsen sørger jo før at der ikke kommer luft til selve kagen.

Anmeld

27. februar 2014

B&J

drømmekage

Anmeld

27. februar 2014

M (:

Hejsa 

Vi skal snart holde 1 og 3 års fødselsdag for ungerne, og noget af familien er inviteret til kl.10 lørdag (resten kommer til aften). 

Jeg bager helst ikke for lang tid i forvejen, da jeg synes at boller og kage skal være helt frisk og nybagt, mums... Men om morgenen har jeg kun tid til at bage bollerne, så derfor bliver jeg nødt til at skulle igang dagen før. 

Jeg vil bage en gulerodskage, som er stadig er lækker dagen efter. Men jeg synes også der skal være noget andet, som måske kan laves lidt mere børne fødselsdags agtigt.

Nogle ideer?? 

Muffins med brombær og hvid chokolade. MUMS! 

Bedstefars skæg med et lag af rabarber/jordbær/hindbær/what ever mellem kagelaget og marengslaget.. Mmmmmh..

Anmeld

27. februar 2014

Karina84

1000 tak for alle jeres ideer, har ikke bestemt mig endnu, så bliv endelig ved  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.