Kage som kan bages aftenen før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.083 visninger
15 svar
10 synes godt om
27. februar 2014

Karina84

Hejsa 

Vi skal snart holde 1 og 3 års fødselsdag for ungerne, og noget af familien er inviteret til kl.10 lørdag (resten kommer til aften). 

Jeg bager helst ikke for lang tid i forvejen, da jeg synes at boller og kage skal være helt frisk og nybagt, mums... Men om morgenen har jeg kun tid til at bage bollerne, så derfor bliver jeg nødt til at skulle igang dagen før. 

Jeg vil bage en gulerodskage, som er stadig er lækker dagen efter. Men jeg synes også der skal være noget andet, som måske kan laves lidt mere børne fødselsdags agtigt.

Nogle ideer?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Noahmor

Karina84 skriver:

Hejsa 

Vi skal snart holde 1 og 3 års fødselsdag for ungerne, og noget af familien er inviteret til kl.10 lørdag (resten kommer til aften). 

Jeg bager helst ikke for lang tid i forvejen, da jeg synes at boller og kage skal være helt frisk og nybagt, mums... Men om morgenen har jeg kun tid til at bage bollerne, så derfor bliver jeg nødt til at skulle igang dagen før. 

Jeg vil bage en gulerodskage, som er stadig er lækker dagen efter. Men jeg synes også der skal være noget andet, som måske kan laves lidt mere børne fødselsdags agtigt.

Nogle ideer?? 

Mazarinkage er lige så lækker dagen efter. Du kan evt komme frugtfarve i. 

Du kan jo også overvejelse lave koldthævede boller. Så kræver det ikke så meget tid om morgenen. 

Anmeld

27. februar 2014

Karina84

Noahmor skriver:

Mazarinkage er lige så lækker dagen efter. Du kan evt komme frugtfarve i. 

Du kan jo også overvejelse lave koldthævede boller. Så kræver det ikke så meget tid om morgenen. 

Tak, har aldrig prøvet at lave mazarinkage, men det vil jeg da lige overveje 

Koldhævet har jeg også tænkt på... Regner med at der skal være almindelige boller og så nogle der er lidt grovere i det 

Anmeld

27. februar 2014

Noahmor

Karina84 skriver:

Tak, har aldrig prøvet at lave mazarinkage, men det vil jeg da lige overveje 

Koldhævet har jeg også tænkt på... Regner med at der skal være almindelige boller og så nogle der er lidt grovere i det 

Jeg elsker mazarinkage, så det er tit det gæsterne får hos os. 

Det er også med at gøre det nemt for dig selv med to små børn

Anmeld

27. februar 2014

ano14316

Karina84 skriver:

Hejsa 

Nogle ideer?? 

Hmm hvilken kage kan ikke bages aftenen før tænker jeg...

kager med fyld, skal helst stå natten over..

Anmeld

27. februar 2014

Karina84

ano14316 skriver:

Hmm hvilken kage kan ikke bages aftenen før tænker jeg...

kager med fyld, skal helst stå natten over..

Kanelsnegle, f.eks. synes jeg er bedst når de er nybagte  Men som jeg skrev er jeg en der altid har bagt lige før gæsterne kom, for at det ikke skulle blive tørt osv.

Plus, jeg bryder mig ikke så meget om kager med fyld, eller snask som jeg vil kalde det (lagkage, cremer osv.), for ellers ville det jo være oplagt at lave sådan en 

Men måske jeg skal lade være med at tænke sådan 

Anmeld

27. februar 2014

LMX

Chokoladekage ala Mads også kendt som "den der du ved nok" smager fantastisk selv 2-3 dage efter bagning.. Uuuuuuhmmm 

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=11505

Anmeld

27. februar 2014

Team Putte

Karina84 skriver:

Hejsa 

Nogle ideer?? 

alle kager kan bages dagen før bare pak dem lufttæt og stil køligt, ikke i køleskabet

gærdeje er bedst friskbagt og stadig lunt

Anmeld

27. februar 2014

ano14316

Karina84 skriver:

Kanelsnegle, f.eks. synes jeg er bedst når de er nybagte  Men som jeg skrev er jeg en der altid har bagt lige før gæsterne kom, for at det ikke skulle blive tørt osv.

Plus, jeg bryder mig ikke så meget om kager med fyld, eller snask som jeg vil kalde det (lagkage, cremer osv.), for ellers ville det jo være oplagt at lave sådan en 

Men måske jeg skal lade være med at tænke sådan 

Ja kanelsnegle det har du ret i hehe... Men det er ligesom friskbagt brød..

Jeg har bagt redvelvet i dag ig den er bedst dagen efter..Men tror den er lidt kedelig uden creamcheese frosting...

Anmeld

27. februar 2014

MsDane

Karina84 skriver:

Hejsa 

Nogle ideer?? 

Du kan lave koldhævet brunsviger, som laves klar dagen før og så bare skal direkte i ovnen om morgenen.
Kagestorchens McDonald's muffins skal fryses inden spisning og kan laves flere uger før og skal så bare ud et par timer før.. Kanelsnegle kan også koldhæves og alt slags brød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.