Plukkeveer/Veer kun om!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

MIWULA

Karla skriver:

Jep - jeg startede med at have veer en torsdag morgen, fredag til middag gik de i sig selv. Kom igen natten til lørdag og var væk om morgenen, kom igen natten til søndag og var væk om morgenen. Kom igen natten til mandag og her tog de til vildt hurtigt og fødte kl. 17.11 om mandagen

Wee lige det jeg ville høre.. hehe så håber jeg bare det er det kroppen her har gang i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

MIWULA

Babymor1013 skriver:

Jeg havde det sådan i 3 dage, så kom han selv

Ihh dejligt at høre.. Havde du andre tegn op til??

Anmeld

27. februar 2014

-Milla-

MIWULA skriver:

Åhh ja hold øje med den hovedpine.. Håber det bare er en alm hovedpine..

Hihi lyder som om den er ved at gøre sig klar.. Her har jeg også været på kummen

Ej hvor dejligt.. Min står heldigvis også fast og dybt.. Så vores små banditter skal jo bare finde vejen ud nu.

Kan se du har termin på min søns fødselsdag.. Jeg har selv den 15 marts men håber dog på snart at føde så jeg ikk rammer sønnens dag..

Umiddelbart tror jeg ikke det er begyndende svangersskabsforgiftning, men mere en kombi af træthed og spændinger.
Jeg tror ikke nogen af os rammer termin, men nu må vi se. De beslutter selv de små prinsesser hvornår de er klar.

Anmeld

27. februar 2014

MIWULA

-Milla- skriver:

Umiddelbart tror jeg ikke det er begyndende svangersskabsforgiftning, men mere en kombi af træthed og spændinger.
Jeg tror ikke nogen af os rammer termin, men nu må vi se. De beslutter selv de små prinsesser hvornår de er klar.

Okey det må man ihvertfald håbe..

Nej det tænker jeg også med de symptomer.. Men man ved jo aldrig.. Håber det ihvertfald ikk.. For vil helst ikk sættes igang.. Tror også jeg høre min jm her på tirsdag om hun ikk vil lave en hindeløsning.. så må vi se om hun vil eller ej..

Anmeld

28. februar 2014

Clisolka

MIWULA skriver:

Ihh dejligt at høre.. Havde du andre tegn op til??

Jeg fik jo løsnet hinder mandag formiddag, hvor mine plukveer blev kraftigere og kraftigere. Om aftenen havde jeg lidt tegnblødning, og om onsdagen gik plukveerne i sig selv - hvorefter jeg vågnede natten til torsdag med rigtige veer 

Anmeld

28. februar 2014

MIWULA

Babymor1013 skriver:

Jeg fik jo løsnet hinder mandag formiddag, hvor mine plukveer blev kraftigere og kraftigere. Om aftenen havde jeg lidt tegnblødning, og om onsdagen gik plukveerne i sig selv - hvorefter jeg vågnede natten til torsdag med rigtige veer 

Okey

Anmeld

28. februar 2014

Lotus86

Hvor er det spændende, er da helt sikker på, at det er kroppen der er ved at gøre sig klar Håber det sker lige om snart

Anmeld

28. februar 2014

ette1987

Min Jordemoder forklarede noget med at sen aften, nat og tidlig morgen er der kroppen producerer flest hormoner, så derfor går mange i fødsel der. Er selv blevet snydt med regelmæssige plukveer/øveveer nat og tidlig morgen. Med en uge til termin må vores lillebror også meget gerne komme nu

Anmeld

28. februar 2014

MIWULA

ette1987 skriver:

Min Jordemoder forklarede noget med at sen aften, nat og tidlig morgen er der kroppen producerer flest hormoner, så derfor går mange i fødsel der. Er selv blevet snydt med regelmæssige plukveer/øveveer nat og tidlig morgen. Med en uge til termin må vores lillebror også meget gerne komme nu

Ej det har jeg aldrig hørt om før. Men rart at vide. Tak  Uhh håber snart han melder sin ankomst. 

Anmeld

28. februar 2014

MIWULA

Lotus86 skriver:

Hvor er det spændende, er da helt sikker på, at det er kroppen der er ved at gøre sig klar Håber det sker lige om snart

Ja det er det nok. Ja håber snart der sker noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.