Plukkeveer/Veer kun om!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
19 svar
13 synes godt om
27. februar 2014

MIWULA

Aften og natten..

Andre der har prøvet det?

Om aften kan jeg mærke de kommer og tager pusten fra mig og det samme om natten.. Men de kan også gøre ondt om natten så jeg vågner af det..

Men når så jeg vågner igen om morgen kan jeg stadig mærke lidt men lige så snart jeg er stået op er de væk igen..

Har nu stået på i to dage..

Åhh kan de dog ikk bare blive til veer så vi kan få vores lille pige i armene.. Gider ikk mere nu.. Kom UD NU prinsesse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

MIWULA

cwl skriver:

http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-230 7715.htm

Hende der skrev det fødte et par dage efter. Hun skrev den 21 og datteren er fra den 26. Hmm kan da håbe. 

Anmeld

27. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Aften og natten..

Om aften kan jeg mærke de kommer og tager pusten fra mig og det samme om natten.. Men de kan også gøre ondt om natten så jeg vågner af det..

Men når så jeg vågner igen om morgen kan jeg stadig mærke lidt men lige så snart jeg er stået op er de væk igen..

Åhh kan de dog ikk bare blive til veer så vi kan få vores lille pige i armene.. Gider ikk mere nu.. Kom UD NU prinsesse..

Jeg  for hun snart kommer ud

Anmeld

27. februar 2014

-Milla-

Jeg har oplevet noget lignende igår aftes/nat. Jeg har også haft en forfærdelig hovedpine oveni!
I dag har jeg indtil videre været på toilettet en masse gange og det virker som om kroppen forbereder sig.
Har netop været hos jm og bebs skønnes til 3200 g og står stadig meget godt og dybt fast.
Hvis hovedpinen bliver værre og flere symptomer kommer til skal jeg ringe til akutmodtagelsen. Urin og blodtryk var helt normalt.
Spændende hvornår de små banditter vil ud.

Anmeld

27. februar 2014

cwl

MIWULA skriver:

Hende der skrev det fødte et par dage efter. Hun skrev den 21 og datteren er fra den 26. Hmm kan da håbe. 

Ah der havde jeg ik lige set.. Vi håber..

Anmeld

27. februar 2014

Karla

MIWULA skriver:

Aften og natten..

Jep - jeg startede med at have veer en torsdag morgen, fredag til middag gik de i sig selv. Kom igen natten til lørdag og var væk om morgenen, kom igen natten til søndag og var væk om morgenen. Kom igen natten til mandag og her tog de til vildt hurtigt og fødte kl. 17.11 om mandagen

Anmeld

27. februar 2014

Clisolka

MIWULA skriver:

Aften og natten..

Jeg havde det sådan i 3 dage, så kom han selv

Anmeld

27. februar 2014

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Jeg  for hun snart kommer ud

Tak søde

Anmeld

27. februar 2014

MIWULA

-Milla- skriver:

Jeg har oplevet noget lignende igår aftes/nat. Jeg har også haft en forfærdelig hovedpine oveni!
I dag har jeg indtil videre været på toilettet en masse gange og det virker som om kroppen forbereder sig.
Har netop været hos jm og bebs skønnes til 3200 g og står stadig meget godt og dybt fast.
Hvis hovedpinen bliver værre og flere symptomer kommer til skal jeg ringe til akutmodtagelsen. Urin og blodtryk var helt normalt.
Spændende hvornår de små banditter vil ud.

Åhh ja hold øje med den hovedpine.. Håber det bare er en alm hovedpine..

Hihi lyder som om den er ved at gøre sig klar.. Her har jeg også været på kummen

Ej hvor dejligt.. Min står heldigvis også fast og dybt.. Så vores små banditter skal jo bare finde vejen ud nu.

Kan se du har termin på min søns fødselsdag.. Jeg har selv den 15 marts men håber dog på snart at føde så jeg ikk rammer sønnens dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.