Sex i park

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Af erfaringer er jeg mest til den med bænken....  Med påklædning der gør det nemt at komme til og hurtigt skjule hvis der sku komme nogle......

og og så på et tidspunkt hvor der ikke kommer så mange 

Så kunne det jo også se ud som om man egentlig bare sidder ovenpå sin kæreste og kysser ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Og for Guds skyld, husk et tæppe eller tyk jakke. Jeg havde influenza/stærk forkølelse en hel uge efter

Ha ha ha... Sikke noget øv. Men sjov historie alligevel. Tror vi venter til slutningen af april, hvor jeg har fødselsdag, så kunne det være min gave :-) Måske er der så mulighed for at undgå influenzaer.

Anmeld

26. februar 2014

Isabella_mor

Jeg har prøvet det i en park efter en våd bytur engang. Husk et tæppe, jord og "skovbund" i numsen er ikke sjovt.. Og så stod der en klam mand og gloede på os. Haha. Og så var det endda i HC Ørstedsparken.!!! Knaldeparken haha.!!! 

Anmeld

26. februar 2014

Newsence

Prøv hjemmesiden sexidetfri. dk

Anmeld

26. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Lidt pikant emne og måske ikke for sarte sjæle. Men har længe, som i flere år, haft en fantasi om at have sex i en park. Min kæreste er gået med på ideen, men kunne godt tænke mig nogen råd om, hvordan man gør det temmelig diskret.

Tænder ikke på tilskuer. Og til dem der helst bare vil skrive at det er anstødeligt, så på forhånd tak for jeres mening, som jeg respekterer, men vil faktisk helst høre fra nogen, der har prøvet det.

Hvor bor i henne? Ørstedsparken er proppet med gode buske og er jo et yndet hangout for bøsser.  Der kan man sagtens finde et privat sted om aftenen.

Eller måske et stort sted som Dyrehaven?

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

Vi er i aalborgområdet. 

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

Jeg har prøvet det i en park efter en våd bytur engang. Husk et tæppe, jord og "skovbund" i numsen er ikke sjovt.. Og så stod der en klam mand og gloede på os. Haha. Og så var det endda i HC Ørstedsparken.!!! Knaldeparken haha.!!! 

Mærkelig adfærd, ville nok bare selv vælge at se den anden vej/gå min vej. 

Anmeld

27. februar 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Mærkelig adfærd, ville nok bare selv vælge at se den anden vej/gå min vej. 

København vrimler med underlige typer... Men det var mørkt og midt om natten, så der var ikke meget han kunne se.

Anmeld

27. februar 2014

Flødebollen

Isabella_mor skriver:

København vrimler med underlige typer... Men det var mørkt og midt om natten, så der var ikke meget han kunne se.

Hvor fedt, at han bare stiller sig op og kigger.. Haha.

Anmeld

27. februar 2014

Isabella_mor

Flødebollen skriver:

Hvor fedt, at han bare stiller sig op og kigger.. Haha.

Haha ja det er sgu lidt underligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.