Sex i park

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.973 visninger
20 svar
4 synes godt om
26. februar 2014

Anonym trådstarter

Lidt pikant emne og måske ikke for sarte sjæle. Men har længe, som i flere år, haft en fantasi om at have sex i en park. Min kæreste er gået med på ideen, men kunne godt tænke mig nogen råd om, hvordan man gør det temmelig diskret.

Tænder ikke på tilskuer. Og til dem der helst bare vil skrive at det er anstødeligt, så på forhånd tak for jeres mening, som jeg respekterer, men vil faktisk helst høre fra nogen, der har prøvet det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Lidt pikant emne og måske ikke for sarte sjæle. Men har længe, som i flere år, haft en fantasi om at have sex i en park. Min kæreste er gået med på ideen, men kunne godt tænke mig nogen råd om, hvordan man gør det temmelig diskret.

Tænder ikke på tilskuer. Og til dem der helst bare vil skrive at det er anstødeligt, så på forhånd tak for jeres mening, som jeg respekterer, men vil faktisk helst høre fra nogen, der har prøvet det.

Jeg har ikke prøvet det i en park, men jeg kan godt forstå dig
Har haft sex med min mand på en græsplæne på størrelse med en park, og jeg syntes det var dejligt 

Anmeld

26. februar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Mellem træer og måske ikke lige et tidspunkt hvor der er mange mennesker. man kan jo også gøre det om aftenen..

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg har ikke prøvet det i en park, men jeg kan godt forstå dig
Har haft sex med min mand på en græsplæne på størrelse med en park, og jeg syntes det var dejligt 

Stilling for eksempel?

Anmeld

26. februar 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Stilling for eksempel?

Øhm... Vi var "kedelige" og elskede. Så det var missionær, primært, og lidt rullen rundt. Ikke noget vildt og voldsomt, men det var meget romantisk 

Anmeld

26. februar 2014

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Har aldrig prøvet i en park. Har prøvet på en fodboldbane, da stadion var lukket. Skøn følelse!

Men diskret? Tja, nogle parker tillader det jo direkte, men jeg ved ikke lige hvordan man gør det diskret... Ville tænke meget over om nogen kom til at se os.

Anmeld

26. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Kan anbefale doggi :-) så er i fri for at skal ned og ligge... Evt en kort nederdel og bundløs... På en bænk ham siddende  og dig ovenpå.... 

Et par legens med hul et praktisk sted  Så er det nemt at skjule hvis der skulle komme nogen 

Anmeld

26. februar 2014

Anonym trådstarter

Tænkte også lige sådan noget i den stil. Altså netop, at man kunne tage selvsiddende strømpebukser på, kjole og ingen trusser og så bare sætte sig i græsset oven på hinanden. Missionær og doggy? Så er det jo meget indlysende for omverden, hvad der sker og vil faktisk helst ikke støde nogen.

Anmeld

26. februar 2014

stjernehimmel

Af erfaringer er jeg mest til den med bænken....  Med påklædning der gør det nemt at komme til og hurtigt skjule hvis der sku komme nogle......

og og så på et tidspunkt hvor der ikke kommer så mange 

Anmeld

26. februar 2014

LilleSmølf

Og for Guds skyld, husk et tæppe eller tyk jakke. Jeg havde influenza/stærk forkølelse en hel uge efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.