Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lykke:) skriver: Stort tillykke!
Stort tillykke!
Tak skal du have Vi glæder os rigtig meget til at få små fødder i huset igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke....
Dot D skriver: Stort tillykke....
Tusind tak skal du have
Ayasmor skriver: Haha Der er lidt stalker over dig :pTusind tak Og ironisk nok lå der et brev om NF da jeg kom hjem i dag
Haha Der er lidt stalker over dig :pTusind tak Og ironisk nok lå der et brev om NF da jeg kom hjem i dag
Mig? Stalker? Noway
Årh, fedt! Det glæder jeg mig til at høre mere om!
Ayasmor skriver: Tak skal du have Vi glæder os rigtig meget til at få små fødder i huset igen
emmagirl skriver: Mig? Stalker? Noway Årh, fedt! Det glæder jeg mig til at høre mere om!
Nej, vel :p Glæder mig helt bestemt også til at kunne fortælle om en forhåbentlig god NF-scanning
Tillykke med graviditeten
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Tillykke med graviditeten
Tusind tak skal du have Krydser fingrer for, at jeg snart kan sige det samme til jer igen
Ayasmor skriver: Nu kan det endelig offentliggøres herinde. Familien og de nærmeste venner har efterhånden fået nyheden, så nu kan den deles med jer herinde... Uden at være anonym Jeg er knap 12 uger henne og har termin ca. 14. september '14 Den endelig termin bliver bestemt til NF på næste fredag Hilsen Sara - Anonym87 Til dem, der har mig på facebook - SKRIV VENLIGST IKKE NOGET DERINDE!!!
Nu kan det endelig offentliggøres herinde. Familien og de nærmeste venner har efterhånden fået nyheden, så nu kan den deles med jer herinde... Uden at være anonym Jeg er knap 12 uger henne og har termin ca. 14. september '14 Den endelig termin bliver bestemt til NF på næste fredag Hilsen Sara - Anonym87
Til dem, der har mig på facebook - SKRIV VENLIGST IKKE NOGET DERINDE!!!
Stort tillykke
Stort tillykke med spiren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128