Anonym87 - aka mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
32 svar
34 synes godt om
26. februar 2014

Ayasmor

Nu kan det endelig offentliggøres herinde. Familien og de nærmeste venner har efterhånden fået nyheden, så nu kan den deles med jer herinde... Uden at være anonym

Jeg er knap 12 uger henne og har termin ca. 14. september '14 Den endelig termin bliver bestemt til NF på næste fredag

Hilsen Sara - Anonym87

Til dem, der har mig på facebook - SKRIV VENLIGST IKKE NOGET DERINDE!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

TNBC

Ayasmor skriver:

Nu kan det endelig offentliggøres herinde. Familien og de nærmeste venner har efterhånden fået nyheden, så nu kan den deles med jer herinde... Uden at være anonym

Jeg er knap 12 uger henne og har termin ca. 14. september '14 Den endelig termin bliver bestemt til NF på næste fredag

Hilsen Sara - Anonym87

Tillykke...

Anmeld

26. februar 2014

Ayasmor

Yurie skriver:

Tillykke...

Tak skal du have

Anmeld

26. februar 2014

LinLin

Tillykke!

Anmeld

26. februar 2014

Carina:-)

Ayasmor skriver:

Hilsen Sara - Anonym87

Tillykke 

Anmeld

26. februar 2014

Ayasmor

LinLin skriver:

Tillykke!

Tusind tak Og i lige måde. Hvor er det dejligt, at i venter jer igen

Anmeld

26. februar 2014

Ayasmor

Carina:-) skriver:

Tillykke 

Tak skal du have

Anmeld

26. februar 2014

M (:

Ayasmor skriver:

Hilsen Sara - Anonym87

Yay, endelig en update!  

Endnu et stort tillykke skal lyde herfra og GLÆDER mig til at se Hjaltes nye kæreste (eller legekammerat, hvis ikke M har udført opgaven ordentligt ) til sommer 

Anmeld

26. februar 2014

Ayasmor

M (: skriver:

Yay, endelig en update!  

Endnu et stort tillykke skal lyde herfra og GLÆDER mig til at se Hjaltes nye kæreste (eller legekammerat, hvis ikke M har udført opgaven ordentligt ) til sommer 

Jahh..endelig kunne det lade sig gøre Haha, vi må se, hvad det ender med NF på Hjaltes fødselsdag må næsten give god karma

Anmeld

26. februar 2014

M (:

Ayasmor skriver:

Jahh..endelig kunne det lade sig gøre Haha, vi må se, hvad det ender med NF på Hjaltes fødselsdag må næsten give god karma

Ja, det er jeg sikker på - så mon ikke der ligger en lille sprællende svigerdatter i maven?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.