Jo, jeg ringede jo til fødegangen i forgårs aftes fordi jeg siden weekendens start havde oplevet plukveer - mange af dem!
De nev og føltes menstruationsagtige og det var rigtig ubehageligt. De var ikke som sådan reglmæssige, men nogle gange kom der op til en 8-9 stykker i timen, og det var lidt bekymrende.
FG sagde at de havde voldsomt travlt, og rådede mig derfor til at gå til egen læge dagen efter og få det tjekket. Hvis smerter tiltog eller de blev reglmæssige, skulle jeg dog ringe igen.
Jeg tog så til lægen i går, og han mente nu ikke at jeg skulle have så mange plukveer, og slet ikke når de nu nev som de gjorde. Jeg fik derfor Bricanyl (astmamedicin), som skulle kunne hjælpe livmoderen til at slappe af, og besked på at være sengeliggende indtil fredag (tager så 2x bricanyl om dagen), for så at ringe til lægen igen og så må vi se hvad der skal ske efterfølgende 
Træls at være sengeliggende når nu man både skal til akupunktur i dag, skole i morgen, ørelæge med bettedrengen i morgen og alt mulig andet 

Anmeld