Har nu været skruk i et års tid og fik lige brug for at dele mine tanker... Så advarer lige: tro ikke jeg har nogle spørgsmål :-)
Min situation: jeg er 20år, fylder 21 til sommer, bor sammen med min kæreste på 29 der fylder 30 til sommer. Vi har været sammen i 3 år og boet sammen i lidt over et år. Vi har villa, Volvo og vovse - eller det er nu en lejlighed og en Kia
For ca. et år siden begyndte jeg at blive skruk, jeg glæder mig ubeskriveligt til vi engang skal blive forældre og vi snakker da også ofte om børne navne, opdragelse og også om vi kunne få plads, så kæresten er heller ikke u-skruk
Problemerne om man kan sige er at vi bor i en lille 2værelses, men tænker alligevel at vi skal flytte i noget større om et par år, og i den periode kunne baby/barn sagtens sove i tremmeseng ved siden af vores.
Så er vi begge studerende så hvis jeg blev gravid skulle jeg gå på barsel og tage det sidste år med baby, det gør det jo selvfølgelig sværere. Min kæreste er færdig med uddannelse til sommer så der er jo også et spørgsmål om jobmuligheder.. Penge er umiddelbart ikke et problem, jeg sætter 4000 af til opsparing hver måned og det er ikke fordi vi sparer specielt..
Kom på et spørgsmål (er nok spurgt om flere gange før) men hvad var jeres tanker om pb - altså hvad skulle være på plads?
og glædelig første forårsdag hvis man ikke kigger på kalenderen 
Anmeld