2 års undersøgelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2014

Timmner

MissTas skriver:

Ja okay .. Nok bare min datter der er i den bette inde.. Kan jeg næsten fornemme på alle der har svaret på tråden men altså.. De jo lige dejlige ligegyldig hvilken størrelse de har 

Ja det er de bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2014

Leneur

MissTas skriver:

Halløj i skønne ladies

Jeg var i dag til 2 års undersøgelse med Annastacia. Hun er nu 85 cm lang og vejer 11,6 kg store pige.. Hun var dog under gennemsnittet, specielt vægtmæssigt, men han sagde hun var bare en flot slank pige

hvor store var jeres til 2 års undersøgelsen?

en lille hyggetråd

Silje var 83 cm og vejede 10,5 kg. Lægen var ikke tilfreds med hendes vægt, så der var dømt fedekur. Hun var først tilfreds til 4-års undersøgelsen. Skal lige siges at Silje altid var kvik og glad, dog meget forkølet med feber til tider i den periode. I dag er hun 4,5 år er 103 cm og vejer 14,8 kg, så fin størrelse stadigvæk. Sjældent hun er syg og så fræk, glad, kvik og meget lærenem. Hun har alle dage været helt perfekt i både mine og andres øjne. Kun lægen der synes hun var for bette.

Anmeld

26. maj 2014

Mor til Frederic og Freya

MissTas skriver:

Halløj i skønne ladies

Jeg var i dag til 2 års undersøgelse med Annastacia. Hun er nu 85 cm lang og vejer 11,6 kg store pige.. Hun var dog under gennemsnittet, specielt vægtmæssigt, men han sagde hun var bare en flot slank pige

hvor store var jeres til 2 års undersøgelsen?

en lille hyggetråd

Freya er lige blevet 2 år og var 88 cm og 11,3 kg

Frederic var 90 cm og 9,9 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.