2 års undersøgelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

2babygirls

MissTas skriver:

85,5 er endda ikke langt til hendes alder annastacia er 85 og hun lå lige en tand under gennemsnit, men meget tæt på  

Hun slægter bare hendes moar på Til 3års undersøgelsen var hun 95cm og 13,5kg

Lillesøster laver de samme numre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

87cm og 16,5kg  

Anmeld

25. februar 2014

Timmner

MissTas skriver:

Halløj i skønne ladies

Jeg var i dag til 2 års undersøgelse med Annastacia. Hun er nu 85 cm lang og vejer 11,6 kg store pige.. Hun var dog under gennemsnittet, specielt vægtmæssigt, men han sagde hun var bare en flot slank pige

hvor store var jeres til 2 års undersøgelsen?

en lille hyggetråd

Min søn var 94 cm. Og 14 kg, han var dog ret høj i forhold til sin aller

Anmeld

25. februar 2014

MissTas

Timmner skriver:

Min søn var 94 cm. Og 14 kg, han var dog ret høj i forhold til sin aller

Ja okay .. Nok bare min datter der er i den bette inde.. Kan jeg næsten fornemme på alle der har svaret på tråden men altså.. De jo lige dejlige ligegyldig hvilken størrelse de har 

Anmeld

25. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

MissTas skriver:

Halløj i skønne ladies

Jeg var i dag til 2 års undersøgelse med Annastacia. Hun er nu 85 cm lang og vejer 11,6 kg store pige.. Hun var dog under gennemsnittet, specielt vægtmæssigt, men han sagde hun var bare en flot slank pige

hvor store var jeres til 2 års undersøgelsen?

en lille hyggetråd

Man skal huske på ikke at kun se tal'ene, men sit barn som en helhed.

Frederic var 90 cm og 9,8 kg ved 2 års undersøgelsen.

Freya bliver 2 år her den 16 april og hun er pt 81 cm og 10,5 kg.. Hun var 76 cm og 9,3 kg ved 1 års.

Anmeld

25. februar 2014

MissTas

Mor til Frederic og Freya skriver:

Man skal huske på ikke at kun se tal'ene, men sit barn som en helhed.

Frederic var 90 cm og 9,8 kg ved 2 års undersøgelsen.

Freya bliver 2 år her den 16 april og hun er pt 81 cm og 10,5 kg.. Hun var 76 cm og 9,3 kg ved 1 års.

Ja det skal man nemlig .. Og der sagde lægen også at selvom hun lå lavt, så var hun så fin og trives i bedste velgående .. Tallet siger jo heller ikke noget om om de har det godt eller ej, så ja, selvfølgelig skal man se barnet som helhed 

Anmeld

25. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

MissTas skriver:

Ja det skal man nemlig .. Og der sagde lægen også at selvom hun lå lavt, så var hun så fin og trives i bedste velgående .. Tallet siger jo heller ikke noget om om de har det godt eller ej, så ja, selvfølgelig skal man se barnet som helhed 

Nemlig ja...

Frederic har altid været en lang tynd bønne, mest pga han's spiseforstyrelse.. Har været gået i stå i vækst osv.

Anmeld

26. februar 2014

Mettefpigen

Lukas var ca 85 cm og 11 kg :-) han har altid ligget under gennemsnittet, men ligger fint i hans egen kurve :-)

Anmeld

26. februar 2014

Zelinasmor

Zelina målte 83 cm og vejede 12,4kg 

Hun er født for tidligt, så hun følger sin egen kurve rigtig fint

Anmeld

26. februar 2014

Muffinmus

Sara skal først om 8 uger, men tror hun måler ca 85 og vejer 10,4...vejde i hvert fald 10,4 for 2 uger siden, så tænker hun stadig vejer det samme:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.