Barnevogn i Opel Corsa??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2014

Cherrysangel

Pigent skriver:

Okay så kan der godt være en barnevogn hvis den bare pakkes rigtig sammen

Har du et billede af hvordan du pakker din?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2014

Pigent

Cherrysangel skriver:

Har du et billede af hvordan du pakker din?

Har jeg desværre ikke det var ikke min egne barnevogne.
Jeg kan prøve at forklare det,
Tog hattehylden ud. Pakkede kassen sammen og sætte den inderst, derefter tog jeg hjulene af stellet, satte stellet ind, og lagde hjulene der hvor der var plads. Men et x-Dream stel vil fylde mindre end det stel jeg havde med

Skriv Odder i vw up på youtube

Anmeld

26. februar 2014

Pigent

Cherrysangel skriver:

Den er fra 2008

Jeg har købt en brio kompakt nu, vi hentede den i den store gulpladebiler for der er der indbygget gps i. Jeg må indrømme at jeg har en del besvær med at få det til at passe. Stellet kan sagtens være der. Men overdelen, det kniber. Må vente til min mand kommer hjem så han kan trylle lidt

det skal lige siges at vi har minimum en time til alt og 1,5 time til nærmeste familie. Så vi skal have en autolift somfylder hele bagsædet. Så der kan overdelen heller ikke stå - for fanden da hvor er de besværligt. Jeg må have mig et kursus i at pakke bil 

Nu når du siger du vil have babylift på bagsædet så skal i have fat i en af de her

http://www.babysam.dk/easylift-lux-betraek

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/autostole-og-t ilbehoer/fra-foedsel-til-13-kg-/roemer-babysafe-sl eeper/c-23/c-87/p-9453

Anmeld

26. februar 2014

Ayasmor

Cherrysangel skriver:

Den er fra 2008

Jeg har købt en brio kompakt nu, vi hentede den i den store gulpladebiler for der er der indbygget gps i. Jeg må indrømme at jeg har en del besvær med at få det til at passe. Stellet kan sagtens være der. Men overdelen, det kniber. Må vente til min mand kommer hjem så han kan trylle lidt

det skal lige siges at vi har minimum en time til alt og 1,5 time til nærmeste familie. Så vi skal have en autolift somfylder hele bagsædet. Så der kan overdelen heller ikke stå - for fanden da hvor er de besværligt. Jeg må have mig et kursus i at pakke bil 

Det er vores også. Vil også sige, at jeg lige skal kringle overdelen ind på en bestemt måde med både emmaljungaen og Odder-Zip'en, men det kan være der

Lyder som en god ide med lige at få manden til at hjælpe lidt med på det passet ind

Anmeld

26. februar 2014

Ayasmor

Cherrysangel skriver:

Den er fra 2008

Har du forresten set, at bagsæderne har et klik-system, der gør, at de kan skubbes lidt frem og klikkes i næste hak ca. 5. cm. længere fremme, hvilket giver lige en anelse mere plads bagi?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.