Barnevogn i Opel Corsa??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.879 visninger
14 svar
4 synes godt om
25. februar 2014

Cherrysangel

Hej alle sammen

min mand og jeg har fundet ud af, at vi desværre er bundet til vores opel Corsa til den er betalt ud og der er åbenbart intet at gøre. Bagagerummet er langt fra det største, og vi har hørt at en brio kompakt kan være i selv den mindste bil. Men kan den nu også det? Syntes ikke det virker til at målene passer :-(

nogen der har erfaring med denne bil og en brio kompakt plus? 

Hilsen stine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Troldemommi

Cherrysangel skriver:

Hej alle sammen

min mand og jeg har fundet ud af, at vi desværre er bundet til vores opel Corsa til den er betalt ud og der er åbenbart intet at gøre. Bagagerummet er langt fra det største, og vi har hørt at en brio kompakt kan være i selv den mindste bil. Men kan den nu også det? Syntes ikke det virker til at målene passer :-(

Hilsen stine 

Hvis man har anhængertræk så kan man jo spænde barnevognsstellet fast til det, så er det kun kassen der skal være i selve bilen 

Anmeld

25. februar 2014

Pigent

Cherrysangel skriver:

Hej alle sammen

Hilsen stine 

Først vil jeg sige at Brio Kompakt ikke laves mere, men en Odder barnevogn på x-Dream stel kan være i en vw up, søg på youtube

Hvilken årgang er jeres corsa?
I min gamle corsa b kunne der være en odder barnevogn. Den gamle model hvor stellet ikke kunne pakkes ret meget sammen, men kassen kunne klappes sammen så den var flad. Jeg tog hattehylden ud også kunne den være der. Skulle også have hjulene af.
Kan se på fdm at de nye modeller af opel corsa har større bagagerum end de gamle corsa b.

Anmeld

25. februar 2014

Ayasmor

Jeg har haft en Emmaljunga big star supreme + en stor taske bagi vores opel corsa Det var både kassen og stellet, der var i bagagerummet. Har også haft en odder zip bagi, så der er skam plads til de større vogne også.

Anmeld

25. februar 2014

Cherrysangel

Pigent skriver:

Først vil jeg sige at Brio Kompakt ikke laves mere, men en Odder barnevogn på x-Dream stel kan være i en vw up, søg på youtube

Hvilken årgang er jeres corsa?
I min gamle corsa b kunne der være en odder barnevogn. Den gamle model hvor stellet ikke kunne pakkes ret meget sammen, men kassen kunne klappes sammen så den var flad. Jeg tog hattehylden ud også kunne den være der. Skulle også have hjulene af.
Kan se på fdm at de nye modeller af opel corsa har større bagagerum end de gamle corsa b.

Vi har en Corsa fra 2008 og der er ikke anhængertræk på. Men tror nu godt den kan være der. Har fundet en fin brugt en for 2000kr - den skal jeg op og se på i morgen. Håber sådan at det dur

Anmeld

25. februar 2014

Cherrysangel

Ayasmor skriver:

Jeg har haft en Emmaljunga big star supreme + en stor taske bagi vores opel corsa Det var både kassen og stellet, der var i bagagerummet. Har også haft en odder zip bagi, så der er skam plads til de større vogne også.

Det kan jeg ikke forstå, for den er længere end mit begagerum. Det er 97 langt og en bigstar er vidst 105 lang

Anmeld

25. februar 2014

Cherrysangel

Ayasmor skriver:

Det kan jeg ikke forstå, for den er længere end mit begagerum. Det er 97 langt og en bigstar er vidst 105 lang

Anmeld

25. februar 2014

Ayasmor

Cherrysangel skriver:

Barnevognskassen stod lidt på skrå inde bagi. Hvornår er jeres corsa fra?

Anmeld

25. februar 2014

Pigent

Cherrysangel skriver:

Vi har en Corsa fra 2008 og der er ikke anhængertræk på. Men tror nu godt den kan være der. Har fundet en fin brugt en for 2000kr - den skal jeg op og se på i morgen. Håber sådan at det dur

Okay så kan der godt være en barnevogn hvis den bare pakkes rigtig sammen

Anmeld

26. februar 2014

Cherrysangel

Ayasmor skriver:

Barnevognskassen stod lidt på skrå inde bagi. Hvornår er jeres corsa fra?

Den er fra 2008

Jeg har købt en brio kompakt nu, vi hentede den i den store gulpladebiler for der er der indbygget gps i. Jeg må indrømme at jeg har en del besvær med at få det til at passe. Stellet kan sagtens være der. Men overdelen, det kniber. Må vente til min mand kommer hjem så han kan trylle lidt

det skal lige siges at vi har minimum en time til alt og 1,5 time til nærmeste familie. Så vi skal have en autolift somfylder hele bagsædet. Så der kan overdelen heller ikke stå - for fanden da hvor er de besværligt. Jeg må have mig et kursus i at pakke bil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.