Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Oki men fysioterapeuter arbejder anderledes med det så for nu har jeg haft det i begge graviditeter og har det nu som kronisk bl og der er det startet i skambenet og senere kommet i de to ydre led og der har det været bl de har dianostiseret
Oki men fysioterapeuter arbejder anderledes med det så for nu har jeg haft det i begge graviditeter og har det nu som kronisk bl og der er det startet i skambenet og senere kommet i de to ydre led og der har det været bl de har dianostiseret
okay, underligt. Altså at der er forskellige holdninger til det Det vigtigeste er vel også at det bliver behandlet, så man kan blive lindret. Jeg har desværre også haft det under begge graviditeter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor Christa skriver: okay, underligt. Altså at der er forskellige holdninger til det Det vigtigeste er vel også at det bliver behandlet, så man kan blive lindret. Jeg har desværre også haft det under begge graviditeter.
Tak for svar allesammen
Ud fra jeres beskrivelser, lyder det til at det "bare" er bækkensmerter - men jeg tager den selvfølgelig med min læge/JM, det kunne være dejligt at få noget akupunktur eller fys til at hjælpe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128