Mie89 skriver:
Som overskriften lyder, hvor ondt skal det gøre for at der er tale om egentlig bækkenløsning?
Vi har ude og gå en rigtig god lang tur, i et bakket landskab i søndags og siden da har jeg døjet med smerter over skambenet og i ballerne (ved halebenet) - det gør ondt når jeg bevæger mig, men ikke rigtig hvis jeg sidder/ligger stille. Det føles lidt som at have et stort blåt mærke, og gør ekstra ondt når jeg trykker derpå ..
Tror I der er tale om bækkenløsning?
Del meget gerne med dine erfaringer - jeg skal til læge på onsdag, så snakker selvfølgelig med ham om det der 
Jeg er forresten 33+5 idag .
Det er lige før jeg siger, at hvis i har gået en god lang tur i bakket landsab, så har du ikke bækkenløsning, det kan man slet slet ikke med bækkenløsning..
For at du har en reel bækkenløsning har du smerter fra skambenet (som for mig oplevet brændende/svigende i starten) og smerter der stråler ned i benene fra SI ledene.
Bækkenløsning er meget smertefuldt, det vil gøre ondt, nærmest ved al bevægelse. og det gør MEGET ondt.
Jeg er kun i starten af min bækkenløsning, jeg ved det bliver meget værre med siden.. og jeg oplever ud over nærmest konstante smerter:
ikke at kunne flytte det ene eller det andet ben, kan ikke komme op hvis jeg sidder på gulvet (som i at jeg er NØD til at få hjælp) har svært ved at gå hvis jeg har siddet ned i mere end en halv times tid, svært at komme op fra bløde møbler. og så selvfølgelig smerter og ubehag ved løft.
Jeg synes det lyder som en alm. overbelastning, du er langt henne i din graviditet, og alles bækken skal jo blive løse, så baby kan komme ud, og det vil give ubehag og nogen smerter.. og jeg tror bare det er der du er... men det kan altid være rart at komme til en fysser, der kan sørger for at det ikke sidder skævt og låser.